عقاید یک رامین

روز های آخر

کم کم باید خداحافظی کنم

وقت رفتن رسیده 

1 مهر میام ایشالا



شاد و سلامت باشین

تسلیم نشین

فکر کنین

از زندگی لذت ببرین

بخندین

شاد باشین

بهم دیگه کمک کنین

با هم حرف بزنین

ب هم دیگه گوش کنین

از تابستون لذت ببرین

عکس بگیرین

برین پیک نیک

درس بخونین

کتاب بخونین

مطالعه کنین

ورزش کنین

آهنگ گوش بدین

خدارو فراموش نکنین :)



خداحافظ

در ضمن

مسواک هم بزنین :))


جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

مرسی:))))))))))))
بله حتما:)
اتفاقا داشتم فکر میکردم فقط همین نکته رو متذکر نشدین که یهو جمله آخرو دیدم:)))))
من براتون آرزوهای خوب دارم:)
:)
ممنون :)
جمله ها و کلمه های ساده خیلی راحت تر تو وجود آدم نفوذ میکنن ....
چشم سعی میکنیم ب توصیه هاتون گوش فرا دهیم و عمل کنیم بهشون برادر رامین ......................
ایشالا هر چ زودتر شاد و سرحال و پرانرژی مث همیشه برمیگردین ...

:)
ممنون :)
ایشالا . دعا از این بهتر نمیشه :) ممنون 
مسواکو خوب اومدین ...

ایشالا کاراتونو در آرامش کـــــــــــــــامـــــــــــــــل انجام بدین ...

منم یه توصیه به شما کنم : مراقب "سلامتیتون" باشین :)))) خیلی :))))

منتظرتونیم ...:))))
:)
ایشالا :) ممنون 
ممنووووووووووووووووووووون
بازم مرسی :)
کجااااااااااااااااااااااااااااا
تا اول مهر مگه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرو داداش رامین آخه کجا؟:-((((((((((((((
هردفه فکر میکنی همه چیز درسته باز یه جای کار میلنگه یکی نیست یه اتفاقی میافته :-((((((

کلی کار دارم واسه انجام دادن 
چرا من پیرمردو تو این موقعیت قرار میدین ؟؟ :)))
ناراحت نباشین :)
چطورین با ماه رمضان؟
به شخصه که رو به موت هستم :-((((
خوبم بد نیستم 
صبح ها ک تا ساعت 2 ظهر میخابم بعد مامانم بیدار میکنه میگه " پاشو خسته شدی . پاشو ی کم استراحت کن " :)))))))
البته شوخی کردمااا 
تا ساعت 2:30 میخابم :)
خدا نکنه  
عکساتون قشنگن مخصوصا تسبیحاتون مخصوصا فیروزه - اون چوب کبیرت اصن همش خوبه و عالیه.
فقط گویا باید حتما عضو باشم تا بتونم لایک بزنم و کامنت بزارم :-(((
ولی شمااز همینجا دست و جیغ وهورااااااااااااای اینجانب را پذیرا باشید:-)))
خاهش میکنم :) نظر لطفتونه :)
بله بایذ عضو باشین تا کامنت برزارین
حتمن :))) دارم میشنوم :))
یادش بخیر چقد روزای خوبی رو تو ماه رمضان سال پیش گذروندیم ...............
نماز روزه هاتون قبول ......
سلام 
خوبین ؟ 
بله :) یادش بخیر :)
ممنون . همچنین :)
سلااااااااام بر داداش رامین ... آغا نماز روزه هاتون قبول ... خوش میگذره ؟؟؟

حالا دیگه یه سایت دیگه عضو میشین و به ما آدرس نمیدین ؟؟؟ باشـــــــــه ...

شدیم غریبه ... هـــــــــعی !!!
سلام :) خوبین ؟
ممنون . بدک نیستم 
خب شما نبودین ک بگم آدرسو 
اینم از آدرس  :
http://instagram.com/ra_pic 
میگفتن روزه آدمو میبره اما ندیده بودم
الان به چشم خودم دیدم آقا رامینون برده حالا کجا نمیدونم :-))))
امیدوارم حداقل قبل یا تا خود عیدفطر برگردونه
سلام
اینجام :)
مثل همیشه
مگه میشه نباشم؟
ولی سرم خیلی شلوغه
کلی کارو دارم باهم انجام میدم
ممنون ک اومدینو این نظر رو نوشتین
خودتون خوب هستین؟ خوش می گذره ؟
وبتون میامااااا ولی یه حسی نمیزاره نظر بزارم
کاش ی کم وقت داشتم . کاش ی نفر کمکم میکرد
 الان ک میبینم میفهمم چقدر به این نظر احتیاج داشتم
کلی طول کشید تا جوابتونو به شکل یه مثلث بنویسم :))))

سلام ، خداروشکر که خوبید
و اینکه سرتون شلوغه به نظر من که خیلی خوبه شلوغی زندگی ینی هنوز زندگی جریان داره ینی به دور از روزمرگی ، حتی اگه گاهی خسته کننده باشه.من که از همین شلوغیا لذت میبرم
و مرسی که به وبم سرمیزنید اینم که پیامی نمیذارین عیب نداره همین که هستین خوبه:-)
من کمک هستم من براتون عکساسی میکنم وب نویسی میکنم شما کاراتونو انجام بدین منتها آخر کار چی بشه هههههههه خدا میدونه ;-)
منم به حضور دوستانم احتیاج دارم هرچند گاه به گاهی
و خیلی ممنون و باز زیاااااااااااادتر ممنون که وقت گذاشتین بین این همه کار برای مثلثی نوشتن این جواب
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید
سلام
ممنونم :)
حرفتون  کاملا درسته ولی میدونین چیه؟ خود این شلوغی تبدیل شده ب عادت هر روز من و اینکه من کلی کار واسه انجام دادن دارم ولی ب هیچ کدوم از اصلی ها نمیرسم . فقط با این فرعی ها بازی بازی می کنم .

خاهش میشه . با تلاش زیاد ایشالا نظر میزارم :)))
مرسی :)) منظورم کمک فکریه . من الان تو از لحاظ درسی تو جایگاهی هستم ک شدیدا نیاز ب ی کسی دارم ک کمکم کنه . تنها کسی ک میتونه در مورد آینده درسی و کاری بهم مشاوره بده خودمم :|

خاهش :) قابل شما رو نداشت
چشــــــــــــم :)
سلااااااااااااااااااااااااااااام:)))))))))))))))))))))))))))))
خوبین؟
عیدتون پیشاپیش بسیاااااار مبارک:)))))))))))))))
فردا واسه منم دعا کنین:))
سلام . :)
ممنوووووووووووون 
زیاد خوب نیستم . مشکل ادپتینگ دارم :)) 
ی ماهه ساعت 5 صبح میخابیدم 
امشب خاستم 12 بخابم . تا ساعت 2 عین جغد چشام باز بود :|

ممنون عید شمام مبارک
حتمن :) 

سلام آقای مهنس
عیدتون مبارک باشه صدسال به اون سالای خوب:-)))

سلااااام :)
ممنون 
عید شما هم مبارک
:)
جالبه:))))))
چون منم دقیقا دیشب همین مشکل رو داشتم:)))
واقعا هیچی مثه یه همدرد حال ادمو خوب نمیکنه:))))
اصن آدم داغون میشه 
:))

احسنت :)) حالتون خوبه همدرد ؟؟ :))
وای منم روز اول بعد ماه رمضون همین جوری بودم اصلا انگار به عنوان 1 موجود زنده خواب با من نسبتی نداشت!کلافه شده بودم!
راستی
عیدتون هم مبارک
امیدوارم تا ماه رمضون سال بعد ، سال معنوی خوبی داشته باشید
خداروشکر تعداد همدرد ها زیادن :))
ممنون 
عید شما هم مبارک
خیلی ممنووووووووووووون . همین طور شما :)
سلام داداش رامیـــــــــــــن :))))))))))

اون یکی وبم ینی blog.ir یه سر بزنین ... یه مطلبیه ... شاید براتون جالب باشه :)

شب خووووووووش :)))))))


های :)
چشم . الان . تنکس :)
شب شما هم بخیر :))
چه خبر از عکاس خونتون؟
راستی چطوری میتونم اونجا پیداتون کنم؟
بدک نیست :)
تو قسمت سرچ بنویسین : ra_pic
جوان ایرانی سلااااااااااام
امیدوارم روزتون رو با یه دنیا امید،
 یه بغل آرزو
و یه عااااااااااااااالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح زیباتون بخیر
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چ دعای خوبی
چی از این بهتر 
ممنون
:)
خب اول مهر هم نزدیکه شما هم در تدارک باز کردن وبلاگتون :-)
بله داره نزدیک میشه .
ی سوال
شما اون وب قبلی منو یادتونه ؟؟
بلاگفارو یادمه بله.چطور مگه؟
میدونستین هنوزم اونجا مینویسم ؟؟
بازهم اقرار میکنم یادمه .
چی شده؟
میدونستین هنوزم اونجا مینویسم ؟؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)