عقاید یک رامین

عجیب نیس ؟ نکنه مشکلی هست ؟

اقا من یه سوال دارم . این ظروف چند پارچه ای ک تو تلویزیون تو همه برنامه چه مرتبط چه غیر مرتبط هی تبلیغ می کنن اسم ندارن ؟ مارک ندارن ؟
جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

چون تولید ملیه نباید مارکشو بپرسیم!
همین که تولید ملیه باید با کله بخریم اصلا!
اصلا اسم مهم نیست !!! :||||
من فک کنم حتی تولید ملی هم نیس :| 
چرا این قدر بد رنگن ؟ چرا آدم فک میکنه از ضایعات درستش کردن ؟ 
اسمش همین «ظروف چند پارچه» است! مثل شما تبریزیا که یه خیابونی به نام «خیابان» دارید، اینم یه چی مثل همونه :))
اخه اینم شد اسم ؟؟ :)
البته اونی ک شما میگی خیابون نیست یه محله ست ک اسمش خیابانه :
https://www.google.com/maps/place/Khiyaban,+Tabriz,+East+Azerbaijan+Province/@38.0672928,46.3065619,16.25z/data=!4m5!3m4!1s0x401a1ac4c869c9e7:0x18ec8c3aace8b92a!8m2!3d38.0641929!4d46.3149959
از اونجایی که سالی ماهی یبار تلوزیون روشن نمیکنم, ندیدم اصلا اینو
احسنت ب شمااااااا :) کار خوبی میکنین 
همسایه ما سفارش داد براش هشت پارچه بفرستن اما پنج پارچه فرستادن و پول هشت پارچه رو گرفتن زنگ زد اعتراض کرد گفتن خودتون پنج پارچه سفارش دادین گفت پیامکش هست که هشت پارچه سفارش دادم و شماهم تایید کردید
کیفیتش هم که صفر بود واقعا.
-_- 
اون همه پول گرفتن :|
خب نخرید:) سخت نگیرید
خب اخه تو برنامه آشپزی ، تو برنامه موسیقی و ... همه جا دارن تبلیغ میکنن . آدم حالش بهم میخوره خب :))
واقعا اینجوریه؟ من اصلا تلوزیون نگاه نمی کنم خبر ندارم :|
البته به غیر از پنجشنبه شب ها و جمعه شب ها ساعت ده! :دی
احسنت ب شما ک کنکوری هستین و تلویزیون نمی بینین 
باور کنین هیچ چیزی رو از دست نمیدین :)
خودشون هم نمیدونن چی به چیه .. از یه طرف هم چه تعداد به این قضیه توجه کردن؟؟ خیلی کم . پس خیلی راحت میتونن سرکارمون بزارن، حالا یه تعداد از همونا که اسم یا مارکش هم نمیدونن سفارش هم دادن و خریدن و استفاده هم میکنن ..
چرا کسی توجه نمی کنه اخه :|
سوال مهمی بود خدایی
بهش فکر نکرده بودم
اسم نشان دهنده هویته وقتی اسم نداره ینی هویت هم نداره
به چه چیزا دقت می کنین :)
:)))
تا حالا دقت نکرده بودم :)) جدی چرا اسم ندارن؟ :|||
منم نمی دونم :)
اسمشون آگرینه، زیر نویس می کنه.
اون نمایش آشپزیه که لااقل آگرینه!
آگرین یکی دیگه ست . این یکی حتی اسمم نداره :|
کدوم شبکه ؟
یادم نیس :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)