عقاید یک رامین

رستاک

بازم عطرتو جمع کردی بری

دلم تنگ میشه برات ، حیفه ها


                              کم عاشق نبودی که یادت بره

                              تو با این همه خاطرات ، حیفه ها


                                                    کجا میری تنهایی ، این وقت شب ؟

                                                    نتونتم بیام پا به پات ، حیفه ها


                                                                          لالایی لالایی لالایی بمون 

                                                                          نمی خوابی عشقم ، چشات حیفه ها

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

اهنگ غلط کردی هم خیلی باحاله :))
ینی در حدی که من تا صبح میتونم در طرح و رنگ متفاوت باهاش فیت بدم
اون بگه غلط کردی عاشق شدی لعنتی من بگم اره فلان فلان شده ی بیسار -_- خیلی خوبه عصن :))
نشنیدم :)
:)))))))) طرح های متفاوت :)))))
احسنت ب شما . حتمن میگوشم
آدم خندش میگیره خودش شعرشو میخونه:))
شعر شماست ؟ 
وقت خواب میبینید ! :)
یِپ :) مرسی از دقت شوما
نه منظورم اینه ک وقتی با صدای خواننده نمی شنوه و با صدای ذهن خودش میخونه خنده ش میگیره
:دی
اهان :)) 
صداش بد نیس :))) (الکی مثلا من صدام خیلی خوبه )
من خیلی آهنگاشو دوست داشتم و می شنیدم. بعد دیگ یهو ترک کردم
یه چی بود می گف شرابی موهاش چشاش آبی
یا موهاش دریا بود دنیا مو زیبا کرد فهمید دیوونم موهاشو کوتاه کرد
پوووف من چقد رستاک شنیدم در طول زندگیم
عه چرا ؟ 
موهاش دریا بود خیلی خوبه ... یه داستان کوتاه اون بیت شعر
:)
به مرور خودش حذف شد
دیگ حس و حالش رفت
میفهمم 
من خودم یه زمان فقط حمید عسکری گوش میکردم :))
ولی یه روز گذاشتمش کنار کلا :))
من از رستاک فقط یه آهنگ گوش دادم دیگه گوش نکردم
همون که میگه من تا ظهر میخوابم و این حرفا
کلا از روزمرگیهاش میگفت:)))
نشنیدم اون آهنگشو :))
قشنگ و دوست داشتنی. .. "تلاطمی آرام" تو این شعر حس میکنم :)
خوب خونده این اهنگو :)
اون "حیفه ها"رو خیلی خوب میگه D:


منووو با غم خونه تنها نذاررر
منو دست این خاطراتم ندددده
اگه میررری دنیارو خاموووش کن
اگه غررررق میشم نجاتم ندددده...
احسنت . کل اهنگ ب اون حیفه ها گفتنشه :)
مشکوکم مشکوکم به تو...
چه خبره، این پست و پست قبلی؟! :|
خیر باشه:)
:))))))
خبری نیس .
پست قبلی رو خیلی وقت بود ک میخاستم بنویسم ... 

در ضمن این کامنتتون نشون میده ک اون مخالف چهارم شما بودین :))))) مرسی مرسی 
خودم هستم :)
آدم خانه اش یک جاست و دلش هزار جای دیگر...نشده؛ اینکه مال یه نفر باشی :)

:)
جمله قشنگی بود 
ولی متوجه نشدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)