عقاید یک رامین

غیر این دو حالت ک نمیشه ؟

سه گروه دوست صمیمی دارم ک تنها (تاکید میکنم تنها ) نقطه مشترکشون منم . ینی هیچ جوره این سه تا گروه نمی تونن همدیگه رو تحمل کنن . کلا با هم متفاوتن . چیزی ک ذهنمو مشغول کرده دلیل این اتفاقه . یا من منعطفم یا هم یه آدم دو رو 

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

شاید منعطفی شما
شاید 
نظر بنده به آدم دورو نزدیکتره:دی.

دارم شوخی میکنم:)
والا من خودم نظرم ب نظر شما نزدیک تره . بی شوخی :))
چقد همه ذهن مشغولی های خودشونو دارن
:دی
می بینین چقدر همه متفاوتن ؟
دورو بودن دوام نداره، مطمئنا یه جا درجا میزنه مگه اینکه زیادی حرفه ای باشید که اینم باز در هاله ای از ابهامه ...
من محو این مشخص کردن دو حالت ام .
منعطف بودن همون کلمه ایه که برا این حالت دنبالش بودم ولی گویا پیش شما بوده :)
و حتی خوبه این حالت ..
والا فک کنم من حرفه ای باشم 
:))
خب زودتر میگفتین زیاد نمی گشتین خب :))
دو رویی نیست، یکجورایی همون انعطافه. یک دوست واقعی بودن!
ولی راستشو بخاین خودم بیشتر فک میکنم انعطاف نیس :))
شاید هم سه رو :|
متر جان موقع نوشتن ب این موضوع فک کردم . بعد دیدم من تو وبلاگ هم یه شخصیت دیگم . دارم میل میکنم ب n رویی :| :))
شما منعطفی دوست عزیز.
:) ممنون :)
خب حتی اگه یه آدم دو رو هم باشین , این قضیه سه روئه. پس این گزینه حذف میشه
آخه منعطف بودن معنی نمیده اینجا. منعطف به معنی با هر شرایطی سازگار شدن نیست. چون مثلا سه گروه خیلی متفاوت هست, که با هر سه تا دوستین, اونم صمیمی.
چند حالت داره . یا از دوران کودکی این دوستی شروع شده یا اینکه براتون مهم نیست چقدر آدما ممکنه با هم فرق داشته باشن(نسبت به عقاید و افکار و شخصیت شما) و با همه دوست هستین به عبارتی .

ولی خیلی چالش برانگیز بود :))
خب میشه تعمیم داد . شاید هم رو هام زیاده :)) 

بیشتر سعی میکنم رفتار ها و صفات مثبتشونو پیدا کنم و با صفات منفی شون تعامل کنم ولی خب شاید کسی ک از بیرون نگاه کنه بگه آدم چن روییه این . شایدم هستم 

:))
خودتون دوست دارین بگین دورویی :) در واقع شاید منعطف بودن رو زیاد قبول نمیکنید .
الان حس میکنم منعطف بودن هم نیست. من یه بار دیدمتون و فک کنم بهتونم گفتم تا حدودی متفاوت با وبلاگ این.
بنظرم غیر این دو حالت هم میشه، بازم بگردین :)
گزینه های روی میز: 1. روهای مختلف 2. انعطاف 3. ؟؟؟
:))
سه رویی میشه گزینه بعد :))
شاید هم هیچ کدوم.
چطوری میشه اون وقت پس ؟
منم اینجوریم
بد به این نتیجه رسیدم که چنتا شخصیت درونی دارم که توو هرکدوم از این گروها شخصیت متناسب با گروه پررنگ میشه :))
:)
حالبه
رامین :-D اصن حول نشو پسر:-D
شما نه دورویی نه منعطف !
چندین و چندین و چند شخصیته ای مثل من این رو به وضوح به تصویر کشیده

شده گاهی احساس کنی چندین عدد ادم متفاوت در تو زندگی میکنن؟!
نه خب به قول رسول مسلما تا این حد اوضاعت خراب نیس:-D
:))) 
خب دقیقا همونه 
احساس میکنم چن نفرم 
تو هر موقعیت یکیش آنلاین میشه
سعی کن همشونو دوستبداری:)
من حتی براشون اسم هم گذاشتم. یه سامان داریم یه سیاوش داریم یه چندتا دیگم هستن که حالا خیلی مطرح کردنش به اینجا نیومده:-D
خلاصه احتماع قشنگی داریم دور همی:-D

به ما بپیوندید:-D
سخته
نه اسم همه ما رامینه . فقط بسته بندی مون فرق میکنه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)