عقاید یک رامین

60 نفرو سرپا نگه داشتم :))

صورتِ بچه ها بعد از اینکه فهمیدن عکسِ دستِ جمعیِ دوم رو به این خاطر گرفتم ک خودم تو عکسِ دستِ جمعیِ اول خوب نیفتاده بودم، دیدنی بود.
دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

:)))
میطلبیده یه قهقه محکم و دست جمعی مهمونتون کنن :)
:))
بچه های مردم رو اذیت نکن داداش
تو این همه عکس فقط قراره من تو عکسای دست جمعی دیده بشم . اونم بد بیفتم ؟؟ :))
اینجاست که باید گفت: عَــــــــــــــــی آدم زررررررنگـــــــ :))
:))
اصلا حال میده شصت نفر را سرپا نگه داری بعد، از خودت سلفی بگیری :)
با دوربین حرفه ای داشتم عکس میگرفتم سلفی نمیشد :))
شما عکــاسین عایا؟! :))
بله :)
دمت گرم :))
:)) مرسیات
13 نفر موافقند-یم- که دیدنی بود:))
:)) مرسی از شما 13 نفر
آقا زشته من یه چندتا سوال درباره ی دوربینتون بپرسم !؟ :-"
اصلا زشت نیس . من در خدمتم 
این بلاگر آزار دارد :دی
آزار چیه ؟ یه عکس قرار بود خوب بیفتم هاااا :))
آقو این باز شدن لنز و اینا فیلم هندیه یا من بلد نیستم ؟! :)))
[احتمال میدهد سوال های مسخره ای پرسیده باشد، شرمسار است]
خب بعضی دوربینا لنز شون در میاد . اونا حرفه ای هستن . بهشون میگن DSLR
بعضی ها هم هستن بزرگن ولی لنز شون در نمیاد . اینا نیمه حرفه ای هستن . بهشون میگن bridge
یه سری ها هم هستن کوچیکن ک لنزشون در نمیان اونا هم compact هستن . 

مدل دوربینتونو بگین من میگم ک کدوم یک از ایناست :)
شما چون عکاسید و عکاس ها معمولا خیلی مظلومن و همش تو عکسا نیستن ما این حقو بهتون میدیم که حتی برای بیش از ده عکس میتونید دیگران رو سرپا نگه دارید!
کاملا هم انصافانه ست ! :|
:)))
مرسی مرسی مرسی . ده عکس :)) دلم نمیاد اخه
70d هستش ..
:-"
عه :))
منم 70 دی دارم 
خب 70 دی یکی از بهترین حرفه ای هاست . بله . لنزش عوض میشه . لنز دیگه دارین ؟ یا همین جوری میخاین توشو نگا کنین ؟
عه :))
نه بابا توشو نمیخوام نگاه کنم ،
فقط اون موقع که توضیحاتشو داشتم گوش میدادم نفهمیدم طرف چیکار کرد دقیقاً یهو لنز باز شد :| جدا نشدا ، باز شد :-"
کلا هنوز نفهمیدم تنظیمات دستیش چیه و احساس خنگی مفرط دارم :|
:)))
کجاش باز شد ؟؟
تازه خریدین ؟
حول نکنین . همه اولش گیر میکنن . نگران نباشین به مرور آشنا میشین 
نمیدونم والا :))))
فقط در همین حد که باز شد #_#
بله :))
:))))
حله
موفق باشین . رینگش براتون بچرخه
مرسی همچنین :)))
جفتم هس نمیشه بگم قابل نداره خودتون دارین :دی :)))
:)
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)