عقاید یک رامین

ساعت 7:36

من الان دانشگاهم تنها تو کلاس نشستم . دارم آهنگ گوش میدم
دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

سلام...

وای اینجا چه دلبازه...طبق معمول نارنجی...

مبارکه....
سلاااااااام
:)

ممنون . این سرویس ی چیز خیلی جالب داره
میشه با گوشی از طریق اس ام اس زدن پست فرستاد . 2 تا پست آخرمو با گوشی فرستادم :)
دیگه کلا بلاگفا نمینویسین؟؟؟

هنوز تصمیممو نگرفتم .
اینجا خیلی امکانات داره
ولی خب ب بلاگفا خیلی عادت کردم

هووووووم...اونم هس...اینم هس...

اینجا شکلک نداره؟؟؟

اون وبلاگم کلی خاطره داره .............

مث اینکه هنوز نداره :|
ینی الان دلم میخواد برم این آموزش پرورشو چپ و راستش کنم...

چرا تعطیل نشدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم؟؟؟

:|
تعطیل نکرد واقعا ؟؟؟ :|
راستی میخاین تو اینجا وبلاگ باز کنین ؟

نه تعطیلییییییییییییییییییم...بچه ها اس بارونم کردن...واااااااااااای دارم پرواز میکنم...

آره خب چه اشکالی داره...چطوری باز کنم؟

:) خوش  ب حالتون . ما رو ک سنگ هم بباره تعطیل نمی کنن :))

اگه میخاین ایمیلتونو بدین من براتون دعوت نامه بفرستم . البته اینم بگم ، چند روز طول میکشه تا وبلاگ ثبت کنین :|
سلام.مبارک باشه:) . خوبیش اینه که کامنت گذاریش واسه من  راحت تره.خیالتون راحت. من تو نت کسی رو ندارم که بخوام آدرستونو بهش بدم
سلام
ممنون :)
بازم ممنون
راستی شما میخاین اینجا وبلاگ باز کنین ؟؟
اگه میخاین ایمیلتونو بدین تا براتون دعوت نامه بفرستم . البته اینم بگم ، چند روز طول میکشه تا وبلاگ ثبت کنین :|

مطمئن نیستم. ساختش زمان بره؟ ایمیلمو که دارید!:)

بله . ایمیلتونو دارم . میخاستم ببینم به اون بفرستم یا نه :)
پس ب اون میفرستم :)
راستش خودم فک کنم یه خراب کاری خوشگل کردم...رفتم یه وب باز کردم...

بعد هر وقت ادرسو میزنم میگه ثبت نشده ولی وقتی بیانو میزنم راس راس میگه

سلام سارا...میگم آخه مسلمون خودت گفتی ثبت نشده...کلا سر در نمیارم...

حالا بعدشم رفتم درخواست دعوتنامه دادم...آلاها توکول...

بازم اگه من راهو اشتباه رفتم ایملیم اون بالاس...خودتون بی زحمت حلش کنین...

ماشالا اغفال میکنین یکی یکی هممونو...
اگه از خود بیان دعوت نامه بخاین حدود یه هفته طول میکشه تا بیاد ( مال من ک ی هفته طول کشید )
ولی اگه من از طریق اکانت خودم بفرستم فک کنم زودتر بیاد
آلاها توکول :))))))))

اون تیکه کلامه:)))))))))))

پس خودتون زحمتشو بکشین...:)))

:)))
خیلی چسبید :)

براتون فرستادم
مرسی :)))))


خاهش :)
چرا کامنت قبلیم رو جواب نداید؟؟؟
کدوم کامنت ؟؟
من همشو جواب دادم

وای خدای من!!

من صبا رو wfh نوشتم:))))

شما متوجه اشتباهم شدید؟؟؟

:))
بله . همون لحظه اول :)
ی مزیت جالب اینجا اینه ک از شر اون اعداد مورد نیاز برا کامنت گذاشتن خلاصیم ...
چ سحرخیز :)
منم باید حداقل برا ی بارم ک شده تو این ترم اول از همه برم کلاس ......
بله. اینش خوبه :)
:))
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)