عقاید یک رامین

عیدتون مبارک :)

نوشتم : منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربتست و از این حرفای صد من ی غاز . عیدتون مبارک

خندید و نوشت : خیلی ادبی بود و شاعرانه



بیایین بجای فوروارد کردن متون کلیشه ای و بی احساس ، عین آدم ، عیدو تبریک بگیم :)

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

چشم :/ :)))
عیدت مبارک پس! البته با کمی تأخیر
آفرین 
ممنون 
عید شما هم مبارک :)
من خیلی خیلی موافقم باهاتون:)
احسنت :)
سلام
خود همین جملات ساده احترام بیشتری میرساند:)
سال نو مبارک
سلام :)
دقیقا 
عید شما هم مبارک
عین آدم :)))
والا من مثلا از x پیم داشتم پایینش نوشته "باتشکر y" :)
والا
من جای شما بودم بلاکش میکردم 
مبارکه عاغا مبارکه:)
عید شما هم مبارک
عیدت مبارک
:عین آدم
عین آدم :)
ممنون
عید شما هم مبارک 
چشم
عیدت مبارک
:دی
عید شما هم مبارک :)
سال نوتون پراز اتفاقات خوب و خبرای خوب!
خیلی ممنون :)
شما هم ایشالا سال خوبی داشته باشین :)
عید شمام مبارک (:
ممنون :)
سال نو شما هم مبارک
:)))

عیدتون مبارک ^_^
:)
ممنون 
عید شمام مبارک
مرسی ^_^
ایشالله که سال خوب و خوشی داشته باشین :)
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)