عقاید یک رامین

ای خودم 1

ای رامین !

ای خودم !


وقتی با کسی روبرو شدی ک حرفتو نمی فهمه یا نمیخاد بفهمه و حرف خودشو هی تکرار میکنه ، دو راه بیشتر نداری :

1- همون لحظه بیخیال حرف زدن باهاش بشی

2- تو هم مث اون رفتار کنی و به حرفاش گوش ندی و فقط حرف خودتو بزنی

در صورت انجام کاری غیر این دو راه ، بازنده ای

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

گزینه 1 خیلی بهتره ..
بعضی جاها لازمه ک دو رو انتخاب کرد
همه فکر میکنن حق با خودشونه. "همه" در اینجا کلمه ی شایسته ای برای تاکیده.
این طوری فک کردن اشکالی نداره
مهم اینه ک فک کنن تو گذشته بارها اشتباه فک کردن 
در کنار آدمایی که زندگی می کنم یکشون مث همونیه که گفتین...
من همش راه حل اول رو انتخاب می کنم...چون اکثرا از شعورش قطع امید می کنم و خب به اینطور آدمایی هرچی بیشتر بگی کمتر می فهمن :|
هیمممم
سخته
راه اول رو ترجیه میدم:)
بعضی جاها باید دومی رو انتخاب کرد
من همیشه یک و انتخاب کردم
چون وقتی برسه به این مرحله دیگه حتی ارزش حرف زدن هم وجود نداره.

هیچ وقت بازنده نباشین:)
بعضی جاها دو رو باید انتخاب کرد 

آمین :)
نمی دونم کی بود گفته بو اینو ولی می گفت:
اگه دیدی بحثی به جایی نمی رسه، با یه لبخند تمومش کن (:
احسنت
راه سومی هم هست... می تونی کتکش بزنی.
نمیشه
اکثر اوقات سنشون زیاده . در حد دوبل
یه بزرگی(اسمش یادم رفته الان) می گفت:
سکوت همیشه به معنای تایید حرف طرف مقابل نیست، گاهی نشانه ی قطع امید از سطح شعور اوست...

به نظرم بهترین راه هم همین اولیه...چون وقتی کسی نخواد بفهمه تو جلوش خودتو بکشی هم قبول نمی کنه :)
اون درسته

ولی یه جاهایی هست ک باید راه دو رو انتخاب کرد وگرنه باز میبازی
اولی رو ترجیح میدم!
جالبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)