عقاید یک رامین

دقیقا هر n دفعه پوکر فیس شدم

وقتی ازم می پرسیدن این نقاشی رو چطوری کشیدی؟


دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

حالا خودمونیم، این نقاشی رو چه جوری کشیدی؟ D:
ینی باورت میشه می پرسیدن این نقاشی رو چجوری کشیدی ؟ و من پوکر فیس میشدم و میگفتم "عکسه . خودم گرفتمش" جواب میدادن ک چطوری آسمون سفیده اخه ؟ و من پدیده ای به اسم "ابر" آشناشون میکردم :| 
واقعا چرا 
ولی من میخواستم بپرسم چرا تو دفتر خط دار کشیدی مگه دفتر نقاشی نداشتی ؟
😀😀
سلام :)
مرسی واقعا :))
حالا هی هم دست میزدن ببینن ک نقاشیه واقعا یا نه :|
کشیدن؟! نقاشی؟! |:
من نیز همین گونه شدم
حرص نخور رامین پیرمیشی:)
حرص نیست . شرح وقایع بود 
سلام :)
خواهش میکنیم :))
:))
این عکس رو چه طوری گرفتی؟
خیلی معمولی . سوژه رو دیدم . دوربین دستم بود . عکس گرفتم . همین قدر معمولی
ولی من قشنگ فهمیدم عکسه ..خیلی هم خوب گرفته شده:))
خیلی ممنون :)
این عکس رو چه جوری گرفتی؟:دی.
ینی حتی بعضی ها میگفتن چرا آسمون آبی نیس :| 
اخه چرا
:))
ولی خداییش بیشتر به نقاشی شبیهه تا عکس
خب اخه شما وقتی وارد یه فضایی میشین ک بالاش نوشته غرفه عکاسی بعد کنار این عکس هم 30 تا عکس دیگه هست چرا باید پرسید این سوالو ؟ :||
حالا اگه نقاشی بود کشیدنش سخت بود مگه، پنج تا خط صاف و یه کفتر؟
مگر اینکه سابقه نقاشی خرابی داشته باشی:دی
ینی میگم گرفتن عکسش از کشیدنش سخت تر بوده!:))
بله سخته :))
افتضاح ینی :))
واسه گرفتن عکسش باید سوژه باشه . و تو هم کنار سوژه .
ولی برای نقاشی قدرت تجسم حرف اولو میزنه 
ابر:/
آخه خطاش خیلیی صافه،انگار با خط کش کشیدین دی:
صاف بودن خطاش بخاطر اینه ک از زاویه مقابل عکس نگرفتم ( خیلی ها فک میکنن از جلو عکس گرفتم ) در حالی ک من از پایین عکس گرفتم . بخاطر همون سیم ها صاف دیده میشن
باید میزدی خفشون میکردددیی
هنرمند و برخورد فیزیکی ؟؟؟ واقعا این طوری منو شناختین ؟؟

من ترجیح میدم از تو هندزفری بگم . بچه ها با تک تیر بزننش :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)