عقاید یک رامین

اینا زمان شروع ما کجا بودن ؟ حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

کنار اولین عکسم نوشته : 260w

#پنج_سال_گذشت

#اینستا_بودیم_وقتی_اینستا_مد_نبود

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

سرکوبِِ یاس بدجور گرفتت ها ;)))
لامصب عالی خونده!
عنوان :))
سرکوب اینجا سرکوب اونجا سرکوب همه جا
عین زبل خان شده این آهنگ هر جا میری ردی ازش هست
من اون‌موقع که اینستا بودم قبلا، سه‌تا لایک میخوردم،
یکی داداشم، یکی خواهرم اون سومی رو هم خودم عین این لایک‌ندیده ها میزدم ://
نیم‌فاصله‌م هم جدیده دوست دارم ازش استفاده کنم هی عصن -_-
فاصله بین اولین پست اینستام با دومی‌اش تقریباً یه سال و نیمه! چون عضو شدم دیدم کسی نیست، دیگه بهش سر نزدم تا یه سال و نیم بعدش که آشناهام یکی یکی عضوش شدن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)