عقاید یک رامین

قول میدم لحنمم مستند گون میکردم

کاش این تبلیغ فیلم های سینمایی رو میدادن من میگفتم ب جای اون پسره :

چرت ترین فیلم های تاریخ دنیا در نوروز 96

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

این چرت ترین ها کجا پخش میشن؟؟
من دوتاش رو اتفاقی دیدم یکی رسوایی2 شبکه3 که ارزش نگاه کردن نداشت و یکی هم فک کنم فاصله بود اسمش و فک کنم شبکه5 پخش میکرد که اونم نچسبید :)
صدای پسره رو که نشنیدم ولی مطمئنم شما خیلی خوب میگفتین :)
کلا من یه دونه فیلم درست حسابی ندیدم . البته هیچ انتظاری هم ندارم 
:)) 
من تلویزیون نمی بینم چندین ساله :)
ولی ممکنه خیلی اتفاقی یک سریال یا یک برنامه مناسبتی رو دنبال کنم که کم پیش میاد.
بقول معلم تاریخم، که امیدوارم همیشه سلامت باشه، تلویزیون برای آدماییه که دنبال کار مفید نمیرن. البته بنظرم همیشه اینطور نیست.
کار خوبی میکنین
راست گفته تا حدودی
سلآم:)
دعوتید به قرار وبلاگی ۱۴۰۴/۴/۴
لطفا بلاگ بنده یا این ادرس رو چک کنید.

http://khaneyeman.blog.ir/1395/01/11/%D8%AD%D8
%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A8


مشتاق دیدار:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)