عقاید یک رامین

come on come on turn the radio on

آهنگ خارجی خیلی کم گوش میدم . سالی یکی دو تا . چه برسه ب اینکه حفظش کنم . یه آهنگی بود ک چن ماه پیش یه نفر بصورت اتفاقی بهم داده بود . ریتمش خوب بود . من هم همین طوری خوشم اومده بود و حفظش کرده بودم . تو ماشین بودیم . دوستم گفت بزار یه آهنگ خارجی باز کنم . باز کرد . همین آهنگ بود . از لحظه خوندن خواننده منم شروع کردم ب خوندن ک یهو ب دوست بغل دستیش اشاره کرد گفت سلیقه اش عوض شده . اون یکی هم گفت آره . میبینی که حفظه کل آهنگو . هیچی نگفتم

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

ایتس فرایدی نایت :دی :))
محتوای شعر زیاد متناسب من نیس متاسفانه :))
:)))خارجی که خوبه!
من با متن فارسی بیشتر حال میکنم :)
قانون خاصی داره ساعت 20 ؟
ولی خب کلا خیلی خوبه که یادتون هست هر شب دقیقا سر همین ساعت:)
نه همین طوری 
من همشو از قبل نوشتم . خود بیان تو ساعتی ک  مقرر کردم پست میکنه . اسمش "انتشار در آینده" . تو صفحه ارسال مطلب جدید . باکس سمت چپ 
من فکر کردم هر روز مینویسین:))
ما چقدر در یه سری مسائل مثل همیم :))
ما خیلی خوبیم :))
منم کمتر آهنگ خارجی گوش میکنم خیلی کم
حتما اهنگه خیلی خوب بوده دیگه
چندین بار خوندم که گفتین کسی در موردم فلان نظر رو داد و هیچی نگفتم یا فلان صحنه رو دیدم هیچی نگفتم. برام جالب یه آدم چطوری میتونه اینقد هیچی نگه .....
برای من حرف نزدن خیلی راحتتره تا حرف زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)