عقاید یک رامین

سلام

خوبین؟ی تسبیح دیدم جنسش از سنگ مرجان بود.خیلی خوشگل بود ولی گرون. 85 هزار تومن :-(
شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۷ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

من که خوبم!!!
شما خوب می باشید؟؟
خب خاص بود دیگه
من یه تسبیح دارم نمیدونم چه سنگیه.یکمیش زرده یکمیش قهوه ای.مثل دونه های انگوره!!!مهره هاشم شکلهای منظمی ندارم
اما خیلی دوستش دارم 4-5سال پیش از کاشان خریدم 4500
بسیار ارزون!!!اما دوست داشتنی
سلام :)
بدک نیستم
مال شما فک کنم کهرباست . خیلی هم عالی :)
ممنون زندگی میکنم با بالا پاییناش میسازم در کل خوبم ... شما خوبین ؟
نخریدینش؟؟ شمام ماشالا خیلی عشق تسبیح هستینا ...

سلام :)
بدک نیستم
نه . نخریدم :|
:)

شما رو به همین ماه محرم به همین روزهای عزیز...دعا کنید...دعاکنید برای همه.همه مریضا

برای پسرخاله 24 ساله من که الان رو تخت بیمارستان افتاده و تا اخر عمرش دیگه نمیتونه تکون بخوره....نمی تونه راه بره... فقط و فقط میبینه و میشنوه و حرف میزنه

بازم شکر....شکر که کنارمون هست....

اما وقتی فکر میکنم به کارایی که همه میتونن انجام بدن و اون نمیتونه خیلی عذاب میکشم....بغضم میگیره

سخته.... خیلی سخته....

:(
چشم :((((
آقا رامین اینجا
آقا رامین اونجا
اصن آقا رامین کجان؟ :-(
با اینکه اینجا امکان شکلک گذاری نداره ولی نمیدونم چرا ؛ اینجا احساس بهتری دارم.انگار دنجه
من نمیتونم نظراتمو محفوظ نگهدارم ، اصن دق میکنم اظهار نظر نکنمp-:
من هستم ولی طبق معمول خستم 
درسام زیادن 
هرروز باید درس بخونم 
کنکور نزدیکه :(
شما خوبین ؟ زندگی خوبه ؟ 

خیلی ممنون ک یاد ی پسر پر از  سردرد و دردسر افتادین و اومدین نظر نوشتین ... 
حالا که نخریدن عب نداره چرا حداقل ازش یه عکس نگرفتین؟:-(
من الان کنجکاوم ازش یه عکس بگیرید حداقل.همین الان برید دیگه D:
دوربینم پیشم نبود :|
دوربین گوشیم هم خوب نیست :|

کلی راهه :| همین الان برم ؟؟ 
واااای بازم  کنکور:'(
واقعا که فرزند خلف و سر به راهی هستین و درس خون
دعا بفرمایید خدا مارا نیز به راه راست هدایت فرماید یا حداقل راه راست را به سوی ما کج بفرماید.
کنکور ارشد دارین؟
خیلی نامردیه من میخوام تسبیح مرجانی رو ببینم. میخوام بدونم اون تسبیح فیروزه ای مورد علاقم قشنگتره یا مرجانی
لدفن عکس:'(



موتوچکرم :)
محتاجیم ب دعا :)
بلــــــــــی
:|
تسبیح مرجانو تو مشهد دیدم
من اهل تبریزم :|

اهل تبریزم

نام من رامین است..

روزگارم بد نیست.

تکه نانی دارم ، خرده هوشی ، سر سوزن ذوقی .

مادری دارم ، بهتر از برگ درخت .

دوستانی ، بهتر از آب روان .

 و خدایی که در این نزدیکی است :

لای این شب بوها ، پای آن کاج بلند.

روی آگاهی آب ، روی قانون گیاه .

خوشبختم منم مریم هستم اهل تهران:-)
:))

ممنون . :)
سلام یه سوال بپرسم؟
باشه میپرسم
اگه بخوام توی اینستاگرام پست تغییر بدم باید چیکار کنم؟ یا اگه بخوام حذف کنم چی؟
با تشکر از پاسخگویی مسئولین :-)
سلام :)

منظورتون اینه ک میخاین عنوان عکسو عوض کنین ؟ 
گوشی ب گوشی فرق می کنه ولی امیدوارم بتونم کمکتون کنم :
پایین عکستون سمت راست ی دکمه هست مثل 3نقطه . 3 نقطه رو هم هستن . 
اونو بزنین . اونجا میتونین دکمه Edit  یا Delete رو بزنین 

البته شاید اون 3 نقطه بالا سمت راست عکس باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)