عقاید یک رامین

انقده خوشمزه میشه ^____^

تا حالا ماکارونی رو با نون خوردین؟

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

با نون‌کنجدی مخصوصا‌ً:))))
آره تو خوابگاه :)
هیچ کس نمیتونه مثل من ماکارونی رو خوش مزه بپزه :)) تا این حد قاطع :)
بعد الان اگه من مینوشتم این جمله رو میگفتین ک ب رخ کشیدین . در حالیکه ک این جمله تون به رخ کشیدن نبود . بیان قابلیت هاست :)
احسنت
نه ولی حتما امتحان میکنم با توجه به کامنتا
آره یه بار خوردم :)
خوشمزه بود !
بله که خوردم
یادمه راهنمایی بودم مامانم بدو بدو درست کرد لقمه گرفت آورد داد تو سرویس دستم...ناهار دیر حاضر شده بود و بعدظهری بودم :) عالی بود :)
سلامت باشن همیشه :)
چاق کننده و بسیار خوشمزه
منو ک چاق نمیکنه :))
در مورد به رخ کشیدن که درس پس میدیم استاد :)
ولی ریا نباشه آشپزیم خیلی خوب شده و حتی چندتا غذا هم جز دست پخت خودم برا هیشکی رو قبول ندارم، شمام که میدونید همش قابلیته و بس :)) اینقد خوشم میاد درک میکنید ...
:))) 
ایول . سویدوم :)) این درسته 
الان واجب اولده ذوق مرگ اولماغیمی بو کامنت واسطه سینن خدمتیزه یتیرم :)
مرسی....
دا کتک نن ایشیه سالمامیش اوزوم گئدیم فعلا :))
:))
ساندویچی یعنی؟ یکی از غذاهای مورد علاقه منه ^_^
اون طوریشو امتحان نکردم :)) ایده خوبیه :)
فقط بهت تذکر میدم ساندویچ ماکارونی رو با این ماکارونی معمولیا درست کن که نریزه، با ماکارونی پیچ و صدفی و... همه‌اش از ساندویچ می‌ریزه و اعصاب خوردی داره :)
ممنون ک تجربیاتتو گفتی . من خودم عاشق این ماکارونی گوش ماهی هام . پس باید از رشته ای ها درست کنم ساندوچشو :)
نـــــــــــــــــــــه والا ! مگه ساندویچ ماکارونی هم داریم ؟ 0_o
پُر از نشاسته میشه که ! :|
اصن عالیه ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)