عقاید یک رامین

همیشه

همیشه از جمع های تک جنسیتی بدم اومده .

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

چرا عاخه؟
چون هیچ وقت حس خوبی بهم منتقل نکردن . البته این جدا از دوست های صمیمیه . دوستای صمیمی هم اصولا 3 تا بیشتر نمیشن .
من تو جمع های تک جنسیتی حس راحتی نمیکنم😊 (شاید هم بنظر برعکس آدم عادی ام )
کلا احساس میکنم نظم و کیفیت جمع های تک جنسیتی پایین تره..
کیفیت ب شدت پاببن تره
به نظرم جفتش خوبه اگه آدمهاش خوب باشن ...
مثلا یه سری کرکر خنده ها فقط مخصوص جمع های دخترونه صمیمیه :)
دوست های صمیمی جدا از این بحثند . البته تعداد این دوستان صمیمی هم خیلی کمن . نهایتا 3 تا . من اصولا با جمع های بیشتر از 3 نفر مشکل داشتم و دارم . 
حساب رفقای صمیمی رو که بذاریم کنار، منم باهات موافقم :/
همیشه ام بد نیستن
گاهی به یه خلوت دخترونه نیاز دارم شمارو‌نمیدونم
چی رو نمی دونین ؟ نیاز من به یه خلوت دخترونه ؟ :))))))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)