عقاید یک رامین

یادِ من باشد

بعد از تموم شدن پایان نامه اولین کاری ک باید بکنم اینه ک اوبونتو بزنم و خلاص شم ...

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

"اوبنتو بزنم" یا نمنه؟؟ :)
نمیدونم واقعا نمیدونم چیه یا الان مخ ام کار نمیکنه ...
سیستم عامل اوبونتو Ubuntu
بجای ویندوز
چیکار کنی؟
0_0
سیستم عامل لپ تابو عوض کنم
لینوکس سرعتش خیلی خووبه. اصلا کلا نمیشه با ویندوز مقایسش کرد. من تنها مشکلی که با لینوکس داشتم واسه یه برنامه یود که اصلا نمی شناختش که نصبش کنه و کلی هم برام اهمیت داشت اون برنامه :( برنامه های دیگه ای که تست میکردم رو نصب میکرد فقط لعنتی اون یدونه رو نمیدونم چرا نمیشناخت. داداش میگفت براش تعریف نکردن یسری برنامه هارو
اوبونتو خیلی خوبه . محیطش خیلی بیشتر به ویندوز شبیه
مینت هم همینجوریه تقریبا تا حدودی
اما من خودم شخصا مینت رو دوست دارم :)
:)
واسه کدومش برنامه بیشتری هست ؟ من زیاد اطلاعات ندارم 
فقط چن تا برنامه هست ک فک کنم نبودش اذیتم میکنه . مجموعه ادوبی (فتوشاپ - بریج - لایت روم ) - آفیس 
عه با اوبونتو راحت ترید ؟!! :)
خیلی خوب ... سخت ...منم دوست دارم یاد بگیرم اتفاقاً جزوه تصمیمام که بعد از فارغ التحصیلی ... اوبونتو رو بیشتر پیگیر بشم .
با اوبونتو راحت نیستم . میخام از شر ویندوز خلاص شم 
Gnome بزن راحت شو ((=
اینم نظر خوبیه
o_o
یعنی اینقد... سختتونه
از اینکه دارم برنامه پولی استفاده میکنم اصلن حسی خوبی ندارم ..... الان هم مجبورم . بخاطر دانشگاه . دانشگاه مجبور میکنه ک از برنامه قفل شکسته استفاده کنیم . با اینکه اکثر مراجع گفتن مشکلی نداره . ولی من دلم نمیخاد ... اون دنیا باید جواب پس داد
تا اونجایی که من میدونم اوبونتو بیشتر محیطش کاریه و امنیت ایناشم خیلی بالاست نسبت به مینت.
مینت یکم مجلسی تر و شیک تره(البته به نظر من)
برنامه های اولیه رو هم دارن همشون. مینت رو که میدونم داره فتوشاپ و اینارو . اوبونتو رو مطمئن نیستم. ولی یادمه که اونم داشت تمام برنامه هایی رو که رو ویندوز باید دو ساعت درایور پیدا کنی! :)
http://www.zoomit.ir/2015/2/1/17309/linux-mint-171-rebecca-vs-ubuntu-1410-utopic-unicorn/
اینجا رو بخونین
هرچند یکم مقالش قدیمیه.
خیلی ممنووووووووون بابت راهنمایی تون :)
بنظرم محیط کار و صفحه فدورا رو هم ببینید:)
پس باید یه تحقیق جامع بکنم :)
زیر سیکل سخن بگو برادر:|:/:)
نوعی سیستم عامله . مث ویندوز. ولی رایگان 
نرم افزار هاشو چی کار می کنی پس؟ مثلا گیم ها یا همین فوتوشاپ...
البته خود لینوکس gimp و libre office داره جای فوتوشاپ و مایکروسافت آفیس ولی اصلا از نظر قابلیت قابل مقایسه نیستن. لیبره سر تایپ فارسی خیلی اذیته. جیمپ هم که خب تلاششو کرده ولی بازم به گرد پای فوتوشاپ نمیرسه.

با لیلا موافقم، مینت ظاهرش هم به ویندوز شبیه تره و برای کاربر عادی راحت تر.
نسخه آخرش Sarah عه. ورژن cinnamon ش رو من داشتم. ولی فقط برای دانشگاه! عملا اصلا کارایی نداشت برام به خاطر همین محدودیت ها.
شاید بهتر باشه ویندوز اورجینال بخری:-"
من خیلی وقته دیگه گیم بازی نمی کنم :))
اره . در مورد  gimp خوندم ک خواستن جای قتوشاپ باشه ولی هیچ برنامه ای جای اون یکی رو نمی گیره 
بزرگترین مشکلم اکسله . vba داره لیبره ؟؟؟؟ :((((

بازم میگردم :) ممنون از راهنمایی تون :)

ویندوزو اورجینال خریدم بقیه نرم افزارو چیکار کنم ؟
حساب کردم تو لپ تاپم حدود 250 هزار دلار برنامه هست :||||
فکر نمیکنید عنوان یه مقدار ایراد داره:دی.
چرا :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)