عقاید یک رامین

ای خودم 5

ای رامین !

ای خودم !


تجربیات مهم زندگیت رو ، ساده در اختیار همه نزار . بزار از تو بخواهن .

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

اگر نزدیک شش سال نمیخواندمتون احتمالا میگفتم: یعنی خسیس باشین؟؟ :)
خسیس بودن یه چیز دیگه ست
من میگم دیگه نمیخام راحت در اختیار همه بزارم . بی ارزش از کنارش رد میشن . البته منظورم وبلاگ نیستا . 
ای رامین،
ای عکاس باشی،

تجربیات مهم زندگیت را در اختیار ما بذار خواهشا.
اصرار نکنین :))))
چه قدر این روزا ای خودم های شما زیاد شده:)
:))
بهتر از نصیحته ک . با خودم حرف میزنم تا یه کم متعادل بشم
آفرین -_-
از یه نگاه دیگه،
من بعضی وقتا به گریه می افتم بس که همه می خوان تجربه هاشون و در اختیارم بذارند و اصلا نمی دونند قضیه چیه و اصلا پیشنهاد نمی دن که! امر می کنن. :|
دقیقا . خیلی وقتا اصن نیاز نداریم ب ک تجربه دیگرانو بشنویم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)