عقاید یک رامین

تو

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...
چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

هیییییییییییییم .......................
.
.
.
.
.
...........................
مهم فقط اینجا نیس .....................
............................
پس مهم کجاست ؟
:)
خوبین ؟
گفتم بچه ها کپسول اکسیژن بیارن ، تحمل کنید :-))))
.
.
.
.
.
(مریم جدی باش، دعههه :-ا)
:))))))))))))))))))))))))))))))

خوشمان آمد 
سلام!
آقا یک رامین گمشده!!کسی ندیده دوست مارو؟؟؟؟؟؟؟
کجایی مهندس؟دلمون برات تنگ شده:((
سلام
:(
نمیدونم چطور شرمندگیمو نشون بدم
اینکه هر دفعه شما جویای حالم میشین و من هر دفعه می نویسم "ببخشین " حالمو بد میکنه
یادم نمیره این محبتتونو ...
والا مشغول این کنکور تمام نشدنی هستم
15 بهمن کنکور دارم
برام دعا کنین
سلاااام ...
ممنون خوبم بهترم شما خوبین ؟ واسه ارشد خوندن خوبه ؟ من ک میدونم ایشالا موفق میشید ............
چن وقتی بود فقط واسه خودم بودم و غرق در تنهایی و البته سرگرم میان ترما و امتحان آزمایشگاه یکمم کسالت ک دارم بهتر میشم ... (ی آمار کلی دادما :) )
.
.
بدون هوام میشه نوشت :)

زندادشم میگه اون "هدی" تو فیلم "پری" ماس میبینین مردم چ تصوراتی ازم دارن :)
سلام :)
شکر
بدک نیستم 
افتضاح :))))))))))))
ممنون 
ایشالا همه چیز حل میشه :)

ببخشین متوجه نشدم کدوم فیلم ؟  پرده نشین ؟؟؟ من نگاه نمی کردم آخه :)))

به!!!آقای رامین
احوال شما؟؟
درس میخونین؟؟
خوبه...موفق باشین و شاد و سلامت البته

سلام :)
ممنون :) شما خوبین ؟

سعی میکنم ولی دیگه حالم داره بهم میخوره :(
ممنون . همچنین شما :)
:)
چرا؟؟؟
من که کلا درسو مشقو گذاشتم کنار نه که تنبلی باشه ها!
دوست دارم در برابر تحصیلی که می کنم شغل مناسبم داشته باشم که خدارو شکر فعلا هست! وگرنه بنظرم فقط درس خوندنو مدرک گرفتن الکی که ارزش نداره! 
امیدوارم شمام به اهداف مهمتون برسین
وضعیتم بده ... 

من ب رشته خودم اصن امیدی ندارم :(
اینجوری نگین آقا رامین:)
من که کاری نکردم...دشمنتون شرمنده:(
بنظر من دوست مجازی مثه دوست واقعی ارزشمنده:)باید حالشو پرسید هواشو داشت:))
من براتون دعا میکنم..ایشالا امتحانو بترکونین:)))عالی عالی:))
ازتون بی نهایت ممنونم . ی عالمه 

مرسی . شما هم ایشالا تو تمام مراحل زندگی موفق باشین :)
چه خبر از کنکور؟:-S

ایشالا اردیبهشت میگم :))
سلام جوان ایرانی :-)
امیدوارم کنکور امروز رو مثل یه قهرمان با موفقیت پشت سرگذاشته باشید ;-)
سلام برشما :)
موتوشکرم خیلی زیاد 
البته شما خیلی وقت پیش اینارو نوشتین 
شرمنده ک دیر جواب دادم
هوای اینجام خیلی وقته ساکنه ...............
خیلی وقته ...
سلام
چرا این شکلک :(  رو گذاشتین؟ نگران شدم.
انشاالله خوبین؟همه چی رو به راهه؟
سلام
یادم رفت ک اونو شکلکو کجا گذاشته بودم 
الان ؟ یا     الان ؟
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ....
خوبین؟؟
بلاگفاهامون هم ک رو هواست ....
یهویی خواستم همینطوری حالتونو بپرسم ...
سلام سلام سلام
ایـــــــــــی بد نیستم
بلاگفا خیلی بد موقعی خراب شد 
ممنونم ک هنوز حالی از من می پرسین . ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)