عقاید یک رامین

چه کاری اخه

همانا کسانی که تو تلگرام last seen recently نمی زنن ، گلی هستند از گل های بهشت
سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

من یکی از اون گل هام
البته این که تلگرام دسکتاپ همچین گزینه ای نداره هم بی تاثیر نبوده در گل بودن اینجانب
بر گل بودن شما ک شکی نیست
ولی دسکتاپ هم داره اون گزینه رو . تو تنظیمات . last seen privacy
گل بهشتی ای برا خودمون بودیم و خبر نداشتیم :)))
من یکی با .....last ها نمیتونم ارتباط برقرار کنم.
:))
من نیززز 
تازه یه عده هستن.. یه کاری می کنن وقتی پیامتو می بینن تیک نمی خوره. اینا رو کبری جهنمی بگزه الهی.
اونا از موبوگرام استفاده میکنن . روح میشن :| 
کبری جهنمی :)))
آره این عده رو که خوشید میگه هم دیدم
اصن یه سری روش ها و راه ها ابداع میکنن که آدم با خودش میگه اگر هر کسی این هوش و ذهن ش رو برای چیزایی که باعث پیشرفت میشه استفاده کنه
کلی گلسدون میشه کشور
:\
موبوگرام یه نرم افزاره وطنیه ولی پایه اش تلگرامه . 
بنده نات اِ گل های بهشتی :))))
آخ آخ آخ 
شما نمیزنین؟
نه هیچ وقت 
مورد بوده دوستام از اخرین باری ک آنلاین شدم فهمیدن ک من رفتم مسافرت :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)