عقاید یک رامین

فیل و کوران

بعضی وقتا فک میکنم ک بقیه آدما مثل کورهای داستان فیل و کوران هستن و من ، یه فرد بینا اما لال که حقیقتو دارم می بینم ولی نمیتونم به بقیه بگم . ینی یه چیزی تو مایه های 


من گنگ خواب دیده و عالم تمام کَر

من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش 

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

من دیدم و نگفتم، الان عذاب وجدان دارم ...
گفتنش یه درده و نگفتنش دردی بزرگتر ..
میدونین لج درارترین قسمت این دیدنا چیه، اینکه یکی دیگه هم ببینه اصلا خودش آدمو به دیدن رهنمون کنه ولی به وقتش خودشو بزنه به ندیدن .
من هر موقع ک دیدم ( البته فک میکنم ک دیده باشم ) کسی نبود ک بهش توضیح بدم
دیروز از روی مثنوی برای بچه ها خوندم داستانش رو :)
دفتر سومه
خوش بحال شاگردای شما :)
درسشون که عمومیه ولی من تمام سعیم می کنم ادبیات رو بیارم وسط :) مثلا عکس کتابشون بود ازشون سوال پرسیدم و بعد داستان رو به شعر خوندم و معنی کردم
حیفه که بچه ها داستان های مثنوی و امثالهم رو نشناسند...
با تشکر از شما معلم دلسوز :)
این حس، همیشه نمی تونه خوب باشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)