عقاید یک رامین

ای خودم 7

ای رامین !

ای خودم !


تو چت نه تو متوجه احساسات اون میشی و نه اون . پس خیال پردازی های بی مورد رو بزار کنار

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

چه اوضاع خطرناکی.......
من بد خوندم پست رو نظر قبلیم مسخره است..
مشکلی نیس
نه تو متوجه احساسات اون میشی نه اون
ولی در عین حال دوتاتون دارین خیال پردازی میکنین پس مواظب کوچیکترین حرفی ک مینویسی باش:-)
این بهتر شد فک کنم
ب نظر من باید با کسی چت کرد ک حداقل چن سال از نزدیک دیده باشیش .باهاش حرف زده باشی . مث دوستای صمیمی
من انقدر می خندم ای خودم هارو می خونم :) خیلی عمیق و ساده و خوبند :) ممنون
به نکته ای اشاره کردید که من همیشه تکرارش می کنم برای یکی از بچه ها؛ تو چت ها خیلی باید مراقب سوء برداشت ها بود...چون اون آدم پشت مانیتور نمی دونه تو با چه حسی و قصدی نوشتی یک جمله رو (عصبانیت، گریه، لبخند، بی تفاوتی، توهین و و و)
:)) چرا میخند ؟؟ :) خواهش میکنم :)

دقیقا . ب نظر من کلا فقط باید با دوستای صمیمی چت کرد . کسایی ک چن ساله میشناسیشون . من با دوستم ک چت میکنم حتی میدونم قیافه اش چ شکلی میشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)