عقاید یک رامین

توفیق اجباری

از لحاظ غذایی در یه حالت کاملا سلامت-طوری دارم میرم جلو . همه میگن خوشبحالت و واقعا سخته . بازم شکرت
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

خوش بحالتون!
خوش ب حالم نیس ولی ممنون
من تنها قسمت سلامت تغذیه‌ام اینه که نوشابه نمی‌خورم :|
آفرین :))
واقعا خوشبحالی داره.
من هم بد غذام و هم مزاج غذایی امروزم با فرداش فرق میکنه،اصلا تو یه اوضاع بلاتکلیفی گیر کردم :)
از دور این طور دیده میشه . سخته
بد غذا بودن یه چیز دیگه ست . شرایط من یه چیز دیگه ست
شما طوری بیان کردین که آدم فک میکنه خوشبحالی داره :)
درسته بد بیانش کردم . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)