عقاید یک رامین

بعدش میخندیم

این طوریه ک شبا من ب اون مینویسم صب بخیر . اونم واسه من مینویسه شب بخیر 

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

اگه واکنش خونواده من نسبت به این پست ثبت میشد اندازه ده تا کامنت جا میگرفت :)
خنده هاتون مستدام..
عه چرا ؟ :)) بزارین بگم قضیه چیه
دوستم امریکاست . وقتایی ک اینجا شبه اون جا روزه و برعکس
وقتی شب باهاش حرف میزنم میدونم اونجا صبه میگم صب بخیر
اونم میدونه اینجا شبه میگه شب بخیر :)))
جالبه :)
بزارین منم بگم چرا؟؟
بعضی وقتا بعضی پستا رو تو خونه میخونم، این پست شما رو هم خوندم. مواجه شدم با چندین نظر متفاوت، خواهرم خندید و گفت: الان ذوقم کرده بانمکه. زنداداشم گفت: یحتمل 12 شب به بعد حرف میزنن و بابام گفت: شاید یکیشون خارج از ایران زندگی میکنه. و آخر سر منم گفتم: قضاوت نکنید اصلا هرچی و یه صدا گفتن: پس تو هم من بعد نخون برامون :))
کامنتین جوابی پستدان چوخ اولوبده :)
یا خدااااا . آبروم رفت :||||| نمیشد یه پست بهتر از این میخوندین واسه خونواده ؟؟ 
نگفتم که چه کسی نوشته اونام بیان پیداتون کنن بگن: عه آقا رامین آبروتون رفتااا :)
درضمن مگه چشه خیلی هم پست خوبیه، حداقلش در پس دلتنگی از دوستتون یه بهونه ای برا دلخوشی دارین.
خلاصه دااا :))
خب چندان ارزش خاصی نداشت . یه روزانه نویس ساده بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)