عقاید یک رامین

همه حرفایی ک آماده کرده بودم تو دهنم ماسید

دبیرستان بودم . رمان خونده بودم اما نه خیلی . ولی هر کدومو ک خونده بودم اسم نویسنده و ملیتش یادم بود . میخواستم به دوستم توضیح بدم ک شیوه تدریس و ارزشیابی درس ادبیات اشتباهه . میخاستم بگم ک من ک چن تا رمان رو با علاقه خوندم بدون اینکه به امتحان فکر کنم ، همه اطلاعاتش یادم مونده . چه خوبه ک ادبیات مدرسه هم همین طور باشه . همه اینارو با شوق تو ذهنم مرور کرده بودم . پرسیدم مهدی تا حالا کتاب رمان خوندی دیگه حتمن ؟ گفت نه 

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

بعضیا علاقه ندارن خب :دی
من این طوری فک میکردم ک همه مث منن ولی واقعیت با دویستا سرعت خورد تو صورتم 
نمیشه
یعنی امکان نداره
که کسی وجود داشته باشه که علاقه ای به خوندن کتاب یا رمان نداشته باشه

واقعا کاش ادبیات مدرسه هم همینطور بود. حیف این شعرها که چقدر با بی حوصلگی خونده میشد سر کلاس:(
چقدر مارو اذیت کردن :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)