عقاید یک رامین

یهویی

ب طرز عجیب و غیرمترقبه ای دیگه از هندزفری استفاده نمیکنم. تقریبا 4 ماه میشه

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

خوشا بحال گوشات!
موافقم :)
تا حالا انگشت شما از هندزفری استفاده کردم. شاید تا الان مثلا 5-6 بار یا حتی کمتر
همون بهتر کم استفاده کنین :)
هدفون بهتره بطور کلی!
هدفون رو نمیشه همه جا برد . بزرگه . در ثانی من از اونایی ک نمی تونم هد فون بزارم کلافه میشم . گرمم میشه سرم درد میکنه :|
هنزفری خیلی گوشو اذیت می کنه... من سالی دو سه بار شاید استفاده کنم :)
بلییی . آورین :)
خیلی اهلش نیستم فقط سالی چند بار که دلم بگیره موقع بیرون رفتن :(
بعضی وقتا خوبه . لازمه حتی
برا شما واقعا عجیبه.
جایگزین دارین براش؟؟
وقت آزادتون کمه؟؟
بدون هندزفری راحت ترین؟؟
و در آخر یکی نیست بگه دختر به تو چه :)
:))))
جایگزین ک خودمو مجبور میکنم گوش ندم 
وقت آزادم هست ولی کم شده 
نمیشه گفت راحتترم . الان دیگه هر جا لازم باشه بدونه هدزفری آهنگ گوش میدم حتی تو خیابون :)))
:)) یکی نیست ب من بگه ب بقیه چ ک تو هندزفری استفاده نمیکنی
باید حسش پیش بیاد
این جور حس ها شاید هیچ وقت پیش نیان . من به هفته استفاده نکردم . ینی لازم نشد بعدش دیدم میتونم زندگی کنم بدونم اونم . 
چجوری؟؟؟جی جایگزینش میکنید؟؟؟من دیگه مصرفم داره به یه جایی میرسه که از خط قرمزای خودمم رد شدم به خودم قول داده بودم هیچ وقت در جمع خانواده از هندزفری استفاده نکنم ولی بعضی وقتا....
بده واقعا حس میکنم شنواییمو تحت تاثیر قرار داه...چکار کردید شما؟
جایگزین نکردم چیزو . چن تا عامل باهم دست بدست دادن تا این اتفاق افتاد . یه هفته هندزفری استفاده نکردم - بعدش پیداش نکردم - مشکلات تو این سن گریبان گیرمون شده . فقط مونده ده سال بعد کر هم بشیم . بهمون خاطر گفتم همون بهتر ک گم شد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)