عقاید یک رامین

شما هم دوست داشتین بنویسین

وقتی با کسی درد و دل میکنین ، انتظارتتون از طرف مقابلتون چیه ؟ دوست دارین چیکار بکنه یا چیکار نکنه ؟


من برا خودم مینویسم :


1- وسط حرف من نپره . کلا سکوت کنه . فقط بشنوه 

2- با شنیدن حرفای من دردای خودش یادش نیفته و مسابقه "کی از همه بدبخت تره" راه نندازه

3- برای بهتر کردن حال من موضوعات متفرقه وسط حرف من مطرح نکنه 

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

دوست دارم درکم کنه...
خب این واقعا سخته
با مورد 2 خیلی موافقم..
:)
دارم فک میکنم کاش میشد آدم یه سیستمی مث وبلاگ داشت
مثلا یه قسمت هایی شبیه: علایقم. انتظارتم از کسی ک باهاش حرف میزنم و کلی بخش دیگه که الان همه همش تو ذهنم هست , ک مثلا کسی میخواست با آدم حرف بزنه, بدونه این کسی ک روبروشه چجور شخصیتی داره .
خب تو همین وبلاگ بنویسین . غیز از اینه ک وبلاگتون  جزئی از شما ست ؟
کاش میتونستم راحت درددل کنم.
اگه بتونم دوست دارم زیاد برام حرف بزن، سوال بپرسه، هر جایی جواب ندادم سماجت کنه. اصلا منو وادار به حرف زدن بکنه.
جالبه
من معمولاً انتظار دارم این‌قدر به‌م نگه : از کجا می‌دونی؟ شاید اشتباه فکر می‌کنی.
این الان خیلی جزئیه البته. من کلاً فقط با یه نفر خاص صحبت می‌کنم که اونم خیلی به‌م می‌گه "تو بدبینی" و "شاید این طوری نباشه که تو فکر می‌کنی." آخرش دعوا می‌شه من توبه می‌کنم که اومدم پیش این آدم.
اما دفعه بعد می‌رم و همینا تکرار می‌شه :))

این 3 که به شدت حرص منو در میاره :|
عهه :)) منم این جوریم . ب بقیه میگم از کجا میدونی :)))

واقعا چی فک میکنن ک وسط حرفای ادم در مورد مختلف نظر میدن ؟
بذاره همه ی همه ی حرف هامو بزنم. وسطش هیچی نگه.
مدل حرف زدن منو بلد باشه.. انقدر براش مهم بوده باشم که زحمت شناختن منو به خودش داده باشه. که بدونه وقتی تند تند حرف می زنم و ساکت میشم و بغض می کنم باید آروم آروم حرف بزنه و دوباره برام دوره شون کنه. هی راه حل نده. از خودم باهام حرف بزنه چون اینجوری می تونم خودمو باور کنم و از پسش بربیام.
حرف اضافه نزنه. از جنبه هایی از قضیه که ازشون خبر نداره حرف نزنه و دلیل بیخود نیاره. الکی امید نده. بذاره غر بزنم و ناامید باشم.
چ خوب میشه ک دوستای آدم اینارو بدونن 
کامل بهم‌ گوش بده ، با چشاشم منو گوش بده ! منو‌بفهمه هی مجبور نباشم برگردم جملاتمو براش تفسیر کنم ! پیش داوری و قضاوت نکنه. دوس دارم طرفم منطقی باشه و اگه قراره مشورتی بهم بده منطقی و عقلانی باشه !
این جور رفتار نیاز به یه دوستی بالای 5 سال میخاد . این ک با چشاش گوش بده :)
وقتی با یکی درد و دل میکنم خوشم نمیاد هی بگه دیدی دیدی
دیدی گفته بودم
اگه فلان کارو نمی کردی فلان کار نمی افتد
درسته . یه کاری میکنن ک آدم توبه کنه ک باهاش حرف بزنه
درسته. وبلاگ جزئی از منه
ولی آیا همه اونایی که باهاشون درارتباط هستین و حرف میزنین, میخونن وبلاگ شما رو؟
البته ک نه :)) فقط دو نفر از دوستام اینجارو میخونن . 

نمیخاین کسی وبلاگتونو بخونه ؟
خب فقط دو نفر میخونن. پس نمیتونیم بگیم واسه اینکه همه از شخصیتمون بتونن خبر دار بشن, میشه از وبلاگ استفاده کرد
دوست داشتم سیستم وبلاگ رو مثلا رو چشما یا حداقل قسمتی از پیشونی کارگذاری میشد. اینجوری دیگه این مشکل رو نداشتم:))
البته در اون صورت هم بودن آدمایی که بازم حوصله خوندن نداشتن

نه که نخوام کسی نخونه. با هم سن های خودم هیچ وقت نتونستم ارتباط برقرار کنم واسه همین چندان دوست صمیمی ندارم که مثلا بهش بگم این وبلاگ منه.
خب اخه اون دو نفر دوستای من کسایی هستن ک پیششون خودمم . بهمون خاطر گفتم
:)) همیشه هستن کسایی ک حوصله ندارن بخونن

اینجا یه مکان امنه . واسه همه :)
:)
:) 
خوبین ؟
خیلی وقت ها همین که شنونده باشه کافیه!! و البته بعدها به رومون نیاره!
بله این خیلی مورد خوبیه
نکنید این کارا رو با بچه‌های مردم :|||
کدوم کارو ؟؟ 
گفتین "عهه :)) منم این جوریم . ب بقیه میگم از کجا میدونی :)))"
واقعا برام سواله ک از کجا میدونین اخه :)))
ممنونم از احوال پرسی تون :)
ما نیز خوبیم. ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور ...

اوضاع احوال شما خوبه دیگه؟
:)

الحمدالله :)
خدا رو شکر:)
:)
چقدر این پسته خوب بود و من تک تک کامنتارو خوندم با جواباش و بهشون فکر کردم...میدونید فارغ از بحث اصلی دردودل کاش همه میگفتن که دوست دارن وقتی باهات دردودل میکنن چه کار کنی...راستش اون 3تا آدمی که من باهاشون دردودل میکنم با هرکدوم فقط درمورد مسائلی که منو میفهمن حرف میزنم و میدونم که دقیقا هرکدوم میدونن باید چکار کنن اما به طور کلی شنیدن تجربه های بقیه واسه من جالبه تو اون شرایط حس میکنم اگه بقیه از پسش براومدن پس منم میتونم...ولی باز هم در آخر اشاره میکنم کاش آدما میگفتن از طرف مقابل چه انتظاری دارن موقع دردودل اینطوری خیلی از مشکلات گوینده و شنونده حل میشد مثلا یه دوستی دارم که دقیقا میگه ،میگه هیچی نگو و شروع میکنه به حرف زدن آخرشم میگه هیچی نگو خدافظ و میره و همین آرومش میکنه...منم حس دیوار بودن بهم دست میده البته:)
:)
بله . منم موافقم ک باید طرف بدونه ما چ انتظاری ازش داریم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)