عقاید یک رامین

توضیحاتی چند در مورد روال جدید وبلاگ

الان که دارم این پستو می نویسم ساعت 1:30 روز 18 فروردینه . تمام این مطالبی که تا امروز خوندین رو تا قبل این تاریخ نوشتم . اسفند سال پیش اتفاقاتی برام افتاد . طوری شد ک همه دوستان نزدیکم بهم گفتن ک اینقدر درونگرا نباش . حرف بزن . حرفاتو بگو . منم قبول کردم حرفشونو . تصمیم گرفتم از اینجا شروع کنم . از فروردین شروع کردم ب نوشتن . هر چی که تو ذهنم بود . از خاطرات گرفته تا ذهنیات . نوشتم تا یه کم خالی کنم مغزمو از حرف های نگفته قدیمی . یه کم خلوت بشه . جا باز واسه افکار جدید و بهتر . چن روز پشت سر هم نوشتم بدون اینکه منتشر کنم . تعدادشون داشت زیاد میشد . تصمیم گرفتم همشو یه جا منتشر نکنم . خوب نمیشد . انتشار در آینده زدم همشونو . هر روز یه پست . سر ساعت 8 تا رسیدم ب اینجا . الان در حال حاضر ( 18 فروردین ) با احتساب این نوشته ، 30 تا نوشته منتشر نشده دارم . تلاشمم این بوده ک کیفیت رو فدای کمیت نکنم . هر چرتی رو ننویسم . سطح خودم رو نگه دارم . پایین نرم . تا الان که خوب بوده . امیدوارم بعد از این هم خوب بشه . خدا میدونه تا کی بتونم این روال رو ادامه بدم . شاید براتون سوال بشه ک خب بعد از این پست چن تا پست آماده انتشار داری ؟ و من در جواب بگم سوال خوبی بود . نمیگم :)) با تشکر . روابط عمومی وبلاگ عقاید یک رامین . 

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

انگار این پست رو قبلا خونده بودم، خیلی وقت پیش این روال رو برا وبتون و پستاتون حدس زده بودم :)
خوبه که اینطوری میتونین آرامش داشته باشین و خالی شین، حتی اگه فقط یه اپسیلون از طراوت قبلی کاسته شه. انتقاد نیستا میدونمم انتقاد زیاد براتون دلچسب نیست :)
:) بله اولین نفر بودین ک اشاره کردین

عه . واقعا قبلن طراوت وبم بیشتر بود ؟ جالبه . فک نمی کردم این طوری باشه
من زود عادت میکنم
پریروز فک کردم اگ از این ب بعد یه شب ساعت هشت اینجا دیگ پستی نباشه؟
بعد وحشت کردم
خیلی ممنون ک باوجود روند رو ب نزول مطالب همچنان میخونین وبلاگ منو :)
بالاخره یه روزی پستام تموم میشه :(
با هلما موافقم. منم احساس میکردم قبلا این پست رو خونده بودم یا همون حدس زدن! :)
نکنه من قبلن اینو جایی نوشتم ؟؟ :))) 
نخیر هیچ هم قرار نیست یه روزی پستاتون تموم شه، قول دادین.
حرف از تموم شدن و خاموشی بعضی جاها خیلی ترسناک و غصه دار تو وبلاگ هم مثلا وب شما و نرگس، البته برا من....
نمیدونم شاید من حساسیت نشون دادم و شاید بهترم شده :)
سعیم اینه ک این روند ادامه پیدا کنه ولی یادم نمیاد کی قول داده باشم :)
شما لطف دارین :)
نگران نباشین هنوز هستم
خیلی هم خوبه و ما لذت می‌بریم ^_^
مرسی از حضور شما :)
عالیه:)منتظریم
ممنون :)
اگرچه من پستاتون رو خاموش وار میخونم و عموما کامتتی نمیذارم (هرچند شاید دلم بخواد که نظرم رو بنویسم!) ولی هرگز دوست ندارم روزی پستای این وبلاگ به پایان برسه...

+ همونطوری هم که دوستان گفتن، این روند قابل حدس بود که قبلا بهش اشارۀ محسوسی کرده بودید... (:
دوستان خاموش خوان نیز برای ما عزیزند :)
لطف دارین :)

+ عه قرار نبود اخه اشاره کنم :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)