عقاید یک رامین

چرا تبدیلش می کنن ب جشن تولد؟

جلسه دفاع مرحله ای مث بقیه مراحل تحصیله . چه دلیلی برای حضور فامیل یا حتی دوستان تو این جلسه هست؟ چرا باید ب استاد راهنما و مشاور و داور من شیرینی و آبمیوه بدم؟ فضای دانشگاه یه فضای علمیه ، علمی . 

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

دوست دارم شرکت کنم.دومین دوستی هستید که دفاعش نمی تونم برم
ممنون ولی هنوز تموم نکردم . بهتره بگم خیلی هم عقبم :(
بزور شهریور تموم بشه ایشالا 
موفق باشی حسابی :)
خیلی ممنون ولی هنوز تموم نکردم . این پست فقط اظهار نظر بود :))
کلی موفق باشین و از ابن صوبتا... :)
خیلی ممنون . ولی مونده هنوز از کارم . شهریور بزور تموم میشه . مث اینکه بد نوشتم :)) 
موفق باشین :)
والا من دفاع داداشم رفتم، تا دم در اتاق دفاع رفتما ولی خوشم نیومد برگشتم ماشین، داداش کوچیکمم گفت از این جلف بازیا خوشم نمیاد هیشکی رو نبرد. ترم قبل به اصرار یکی از بچه های دانشگاه رفتیم دفاعش(البته من نشسته بودم استاده از دستم نپره نمره کارآموزیمو بده)، خواهرش تا آخر جلسه زل زده بود وسط چشممون و آخر سر هم سوال پیچمون میکرد اونجا چیکار داریم، باباش هم سنامون رو میپرسید، مامانش هم خوشش نیومده بود و میگفت: دختر باید به بر و روش برسه با این وضع مثلا اومدین دانشگاه اصلا یه وضعی بود :))
ممنون :)
احسنت ب داداش کوچکیه شما :) 
دودان اصن یه وضی بوده :)))
الان ینی نمی دین؟؟
مجبورم ک شیرینی و اینا بدم :|
تو دانشگاه ما هر روزی که دفاع بود می‌گفتیم ارشدها عقدکنان دارن.
دقیقا :)) اخه این چ کاریه میکنن
مثل این رفیق ما دفاعت رو بنداز تو ماه رمضون تا نیازی به پذیرایی نداشته باشی :))
یه ماه بعد ماه رمضونه . من بزور شهریور تموم میکنم :))
شیرینی و آبمیوه ش رو که اصلا درک نمیکنم!!
دقیقا !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)