عقاید یک رامین

با اومدن سال 96

عمرم ب ربع قرن رسید 

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

سال ۷۰_۷۱ خیلی بلاگر خوب تحویل جامعه دادن
:)))) مرسی مرسی 
ربع قرن عمر از اونچه که فک میکنیم نزدیکتره...
ولی من تصورم از 23 سالگی این نبود، فک میکردم 23 ساله ها خیلی آدمای بزرگتری ان، باور میکنید الان گیج شدم سن ها رو قاطی کردم حس میکنم یهویی یه اتفاقایی افتاده سن ها همه فیک ان، این وسط شما از معدود آدمایی هستین که فک میکنم باید سنتون بیشتر از سن واقعیتون باشه :)
مثلا فک میکنم بابام بیشتر از 50 سالش نیست در حالی که آذر ماه 60 ساله میشه.
همه همین طورین . من فک میکردم کسی ک 25 سالشه دیگه خیلی بزرگه همه کاری میتونه بکنه 
:) لطف دارین :)
سلامت باشن همیشه :)
من حس میکردم سنتون ممکنه بیشترم باشه حتی :دی
جالبه . همیشه برعکسش اتفاق میفته :))
حالا این خوبه یا بد؟ چه حسی دارید؟ :)
حس خوبی نیس . فک میکردم تو این سن قراره خیلی کارا بکنم . خیلی جاها برم . خیلی تجربه داشته باشم . کار داشته باشم . ازدواج کرده باشم . مستقل باشم . میشه گفت کاملا فانتزی طوری بود تصورم از این سن 
داشتم فکر می کردم به روزی که 25 سالم بشه..
ترسیدم :/
دوره خوبیه ... البته اگه بزارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)