عقاید یک رامین

حال ما خوب است اما

میخام بنویسم . از خودم . از این ی مدت ک نبودم . از اتفاقاتی ک افتاده . از مشکلات . از دوستی ها . از دوست ها . از کنکور . از آهنگ هایی ک گوش کردم . از عکس هایی ک گرفتم . از جاهایی ک رفتم . از حرف هایی ک شنیدم . از حرفایی ک زدم . ار حرف هایی ک نزدم . از عصبانیت هام . از خنده هام . از تصمیم هام . از رفتارام . از خستگی هام . از مسئولیت هام . از تنهایی هام ...


خیلی دوست دارم الان با کسی حرف بزنم . کسی نیست ... 


البته همیشه تو این مواقع کسی هم اگه پیدا بشه نمی تونم باهاش حرف بزنم . نمیتونم حرفامو بهش بزنم . بقول خواننده ک میگه :

ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم 
میرم ی گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلا خوش نیست
روبرومی اما خوابت رو میبینم
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

 ۱ تا نظر تا الان نوشتن

دقیقا مث حال اینروزای من وضع من شدیدتره احتمالا

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایشالا حالتون خوب باشه و ما هم باور کنیم ....
همه مون مشکلات مختلف داریم ... همه مون 
خدا خودش کمک کنه 

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)