عقاید یک رامین

آیم لاکچری

عینکم شکست . نشستم روش . دو تا شیشه اش هم شکست . 2 روزه تو خونه عینک دودی میزنم . تو آینه ک خودمو می بینم خندم میگیره

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

لاکچری رامین:-D
:))
:))

عینکی بودن بلای شیرینیه.
:))
من زیاد مشکلی ندارم با عینکی بودنم :)
اگه فریمش سالم مونده باشه و شماره چشم تون رو یادتون باشه, یه روزه شیشه جدید میندازن:)
دو روزه درست شد و این دو روز برای من خیلی سخت گذشت :|
عینک دودی ام مگه می‌تونه شماره داشته باشه؟!:-"
یِــــپ 
البته نه تمام برندا . ری بن شیشه طبی هم داره 
من از اواسط پاییز نمیدونم عینک ام چی شده :)
مگه شما عینکی هستین ؟
آره بنده یک عدد انسان عینکی هستم.
البته صرفا بخاطر آستیگمات و ضعیف بودن 25صدم چشم چپ و 75 صدم چشم راست :))) یه همچین دختر دقیقی هستم من :)
عینکی شدن برام مثل آرزو بود، پیش دانشگاهی که بودم تحقق یافت ولی الان مداوم نمیتونم بزنم چشمم راحت نیستم..
خب اخه اون دفعه ک دیدمتون عینک نداشتین . اوناخاطیر سروروشدوم :))
دقیقا چند سال پیش هم همین سوال رو پرسیدین و من همین قدر دقیق جواب دادم :))
یادم نمیاد :))
آها هن صحیح :))
آخی فقط مطالعه اوچون وورام.
و البته من قبل دیدن دوربین از رو عینک شناختمون :))
خیلی هم عالی :)
:))
چی چی خیلی هم عالی عینک نزنم کور شم جوابگوئید؟؟ :)))
.
.
.
حوصله ام سررفته خواستم یه حرفی زده باشم :) وگرنه میدونم خیلی لوس گونه گفتم.
:)))))))))) 
کی تا حالا با عینک نزدن کور شده ؟ 
تو خود کلمه غیرممکن هم "ممکن" وجود داره :))

البته که هیشکی منم چیزیم نمیشه :)
نه ربطی وار :)))

0.75 خوبه :) 
چوخ ربطی وار، اصلا ایستمیرم ربطلرین دییم ولی وار :)))

(یه شکلک خدا شفات بده داشته باشین به حالم افاقه میکنه)
:)))
عکس بگیر بذار پروفایل تلگرام D:
:))) من ب اندازه کافی بد عکس هستم :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)