عقاید یک رامین

شاید یادتون نیاد

Temptation in my heart

I'm burning, I fall apart

When the night falls

My heart calls for love and devotion

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

قشنگه...

من یادم نمیاد. ینی قبلا گذاشته بودین تو وبتون؟
:)

نه قبلن نزاشتم بودم . آهنگ قدیمیه 
و شایدم یادمون بیاد (:
ایول ب شما :)
هیج وقت انقدر ساکت نبودید. حتی بیشتر از آبو
من الان از بعضی سکوت هام پشیمونم.
من ک این قدر پست میزارم . کجام ساکته ؟ 
عه واقعا؟ خب من برم تو افق محو شوم کلا که فکر کردم شاید یه پست قدیمی رو دوباره نوشتین :))
نه خب بخاطر همون نوشتم ک یادتون نیاد چون قدیمیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)