عقاید یک رامین

هیچ کس نمی دونست من حتی این آهنگو نشنیدم

رفتیم بازار واسه عکاسی . دو تا پیرمرد کنار هم نشستن بودن و داشتن خیلی گرم حرف میزدن . عکس گرفت نشونم داد . گفتم "خوب شده . کپشن بنویس دوستای صمیمی کارای قدیمی " همه خندیدن ولی 


+ مث اینکه این یکی از خصلایل پنهان منه : یک - دو - سه
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

فک کنم خوبه، آره؟؟
چقدم تجدید خاطره شد :)
والا باید از دوستان پرسید :)
لینک اولو اشتباه داده بودم . تصحیحش کردم 
منم نشنیدم ولی این یه تیکه‌اش رو خیلی وقت پیشا شنیده بودم :))
احسنت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)