عقاید یک رامین

مجله عکس 17

بعد مدت ها 

مثل همیشه اول میزارمشون اینجا ، بعد اینستا


1.





2.




3.

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی خوبه هنر مورد علاقه اتونو پیدا کردین و مصمم پیگیرش هستین :)
عکساتون سیاهی دلنشینی داره.
دو خیلی دوست داشتنی تره.
خیلی ممنون :)
قشنگ ولی بی علته
ممنون
شاید بی علت نشون میدن ولی برا خودم با علته
براشون داستان هم دارید؟
نه براشون داستان ندارم 

+ بخاطر تم تیره عکسا میگین ؟ 
مثل همیشه عالی
ممنون :)
من از عکاسی سر درنمیارم ولی حس میکنم کنار این عکاسی ماهرانه بهتره هر عکس محتوای خاصی هم داشته باشه، نمیدونم شاید هم داره و من چون بلدش نیستم نمیفهممش :)
الان ینی خیلی ریز گفتین ک عکسام محتوای خاصی ندارن دیگه ؟؟؟ اوسون اوسون :))))))
عالین اینا
ممنون :)
خستگی 3ساعت تکلیف نوشتنم در رفت :))) خیلی خوبن :)
چ خوب :)
نه بابا من جسارت نمیکنم، اتفاقا قراره اون عکسی که دوست دارم و عکاسش شما هستین رو قاب بگیرم :)
میدونین شاید محتوا سازی با این فضا برا من سخته، مثلا دومی یه حسی درش هست، تو اولی سایه آدم و روشنایی مستقیم یه بعد معنایی انتقال میده به بیننده ولی خیلی نامحسوس منظورم از محتوا دریافت همچین حس و نتیجه هایی از عکسه.
بو دفعه اولماسین گورخ سورا نئولاجاق :))
:)
راستشو بخاین من اصلا همچین تفسیر هایی نمی کنم . من فقط چون خودم حال میکنم عکسو میگیرم :))
نه کلاً لحن و کلماتتون، پستاتون...

اگه چیزی نیست که خدا رو شکر :)
نمی دونم شاید خوشحال تر بودم . بعضی از این پستا افکار تازه نیستن .
1 خیلی خوبه.

شما از اون آدمایی هستین که هنر رو دوست دارن چون لذت بخشه؟
:)

اره . بیشتر ب این حاطر انجامش میدم ک خودمو خوشحال میکنه :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)