عقاید یک رامین

رو ب افوله

دو سال منتظریم بیان قالب های جدید معرفی کنه . امسال هم ک وبلاگای برترو کلا برگزار نکرد . این چ وضشه ؟؟
چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

واقعا باید هرچه زودتر یه فکری بکنن مخصوصا واسه قالبا
هرچیزی که پیشرفت نداشته باشه کنار گذاشته میشه...
دقیقا . بازم دست عرفان درد نکنه . از شر قالبای معمولی بیان نجاتمون داده 
باید شورش کنیم اغاااا
با شورش چیزی حل میشه ؟ 
سروصدا میشه ..کیف میده:)
:))
حله
نظرِ من به بهار نزدیکه! بیاید اعلام استقلال کنیم :)))
:)) 
من خستم :))
با تجمع چطورید؟:|
فقط نمیدونم کجا باید جمع شیم!
راه های بهتری هم هست :))
@بهار
تجمع سوسول بازیه! من مسئولیتِ عملیاتِ انتحاری در ساختمانِ بیان رو به گردن میگیرم!
بلاگفا ترکید بس نبود میخاین بیانو هم بترکونین ؟؟
واقعا رو به افوله...
:/
اصن به نشانه ی اعتراض کوچ کنیم بریم یه جا دیگه :))
جایی رو میشناسین ؟ من تا درسمو تموم نکنم جایی کوچ نمیکنم :))
ما اعتراض داریم ما اعتراض داریم :))
ما نیز :))
رامین داری محافظه کاری میکنی!مثه تد باش!مطمئنم تا الان نیروهاشم جمع کرده:)
بابا من کار دارم :)) مشقام مونده هنوز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)