عقاید یک رامین

کمی دیرتر

فردا نیمه شعبانه 

عیده عید

ولی 

من یاد کتاب " کمی دیرتر" افتادم 

و کمی ترسم بیشتر شده

شما میتونین بجای کلمه کمی کلمه دیگه ای در نظر بگیرین 

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

سلام علاقه دارم باهم تبادل لینک کنیم من شمارو با نام عقاید یک رامین لینک کردم شما هم منو با نام Imperial King لینک کنید
سلام 
من کسیو لینک نمی کنم 
شرمنده
سلام لینکت کردم لطفا منو با نام Imperial King لینک کن
سلام ولی من لینک نکردم
سلام برادر رامین!:))))
خوبین؟؟؟؟
خیلی وقت بود که نیومده بودم سراغ دوستای مجازیمم:((( اخه بلاگفا بسته شد منم بی وبلاگ شدم:(((خیلی ناراحتم:((( اینجا چطوری میشه وبلاگ دار شد؟
چه خبرا؟؟ اوضاع و احوالتون چطوره؟
سلام  دکترملی 
ممنون شما خوبین؟
هیییم بلاگفا بد موقعی خراب شد
خبر ک خیلی زیاده
حالم ... بد نیست 
دوباره سلام:)
من وبلاگ دار شدم:):)
تشریف بیارین آقا رامین! این یک دعوتنامه رسمی ست:))
ما نیز دوباره سلام :)
مبارکه 
چشم اومدم 
فدای امام زمان بشم ..... امیدوارم خودش هوامونو داشته باشه


من هم امیدوارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)