عقاید یک رامین

منو نمی تونین تصور کنین

گوشه های پد ماوس از پلاستیک زیرش جدا شده بود . مجبور شدم از هر گوشه دو سانت با قیچی ببرم . اومد خیلی جدی گفت اه من میخاستم واسه تولدت پد ماوس بخرم .
جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

برشکست نشه :)))))
:)) بعد خندید خودش 
دیگه نخرید؟؟
نه . شوخی بود ولی خب خیلی جدی برگزارش کرد :)) 
ببینین چی پیدا کردم
http://s2.picofile.com/file/7780703331/nar1.jpg
:))
خیلی خوبه :))
ممنون ک نگهش داشته بودین :)
خوبین ؟
یادمه یه پست از برادرت نوشته بودی که تکه های بزرگ خوراکی رو برات میذاره:) انقد کیف کرده بودم باهاش:)
:) بله . این مورد رو هم شوخی کرد 
خوبم ممنون:)
شکر :)
راستی این فایلو همین طوری شانسی امروز پیدا کردین ؟؟؟ چون تاریخ خود عکس هم مال 27 می 2013 . ینی دقیقا 4 سال پیش .همچین روزی
یه چیزی بپرسم؟
این عکسه که نرگس کامنت گذاشته چیه؟
:به همه چیز کار دارد
:))

من قدیما اسم گرافی میکردم . البته خیلی ابتدایی و غیر حرفه ای . اینم برای ایشون درست کرده بودم . 
طوری طراحی کرده بودم (ینی حتی خودمم خندم میگیره به این بگم طراحی) ک بدون ورداشتن خودکار بشه طرح رو کشید 
نیمه اتفاقی. داشتم مرور میگردم قبلا ها رو

چقد بچه بودم:|
:)

همه مون :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)