عقاید یک رامین

نجوایی

رستنی ها کم نیس

من و تو کم بودیم 

خشک و پژمرده و تا روی زمین ، خم بودیم

 

گفتنی ها کم نیس

من و تو کم گفتیم 

مث هذیان دم مرگ ، از آغاز چنین ، در هم و بر هم گفتیم


 

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

کاش لینک دانلودش هم بود
پلی ک کنید سمت راستش آیکن دانلود میاد
خیلی قشنگه این :)
خیلی :) 
دیشب تو خواب اینقد دعوام کردین که نشستم گریه کردم.
نمیخواستم بگم ولی خب گفتم حواستون باشه نرید یکی دیگه رو هم گریه بندازید :))
عه ؟؟ بببخشید :)
اگه حقش باشه چی ؟ :))
چقدر چسبید این "نجوایی"
:)
:)
آخه تو خواب؟؟ حقشه تو بیداری حالش رو بگیرین، البته در حد گریه نه ها.
من که نفهمیدم سر چی بود ولی مجال حرف زدن نمیدادین ماشالا :))
من ک عمدن نیومدم تو خواب شما ک :))
البته زیاد اهل حال گیری نیستم 

:)))
خب دیگه منم چون عمدی نبود کاری ندارم :)))

بله بله :)
ممنونم واقعا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)