عقاید یک رامین

خیلیا فک میکنن بخاطر باکلاسیه ولی این طور نیس

داشتم باهاش حرف میزدم . یهو گفت چ زود تغییرکانال میدی . ترکی فارسی با هم حرف میزنی . گفتم خداروشکر کن بخاطرت اینگلیسی رو حذف کردم . خندید.

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۲۶ تا نظر تا الان نوشتن

وای خدا! ترررررکیییییی^^
اصن ترکیبی حرف زدن انقده خوبه
وقتی پست میذاری یعنی افطار نزدیکه :دی
اونجا افطار ساعت چنده ؟ اینجا ساعت 9 اذان میشه 
:) 

ب کامنت پایینی هم توجه کنین :))))
شما یادتون نمیاد!
یه زمان وقتی آقارامین پست میذاشتن ینی سحر نزدیک بود ! :))
اخ اخ اخ :)))))
چ دورانی بود اون زمان ^_^
موافقت با عارفه...
آقا رامین یادتونه نزدیک سحر به یه کامنتی یه جواب چهار پنج سطری نوشتین مرده بودیم از خنده :))
خواب بودم، داداشم رفت آب بخوره، پاش خورد لپ تاب روشن شد، اتفاقی دستش خورد از قضا رمز لپ تاب هم درست زد و....
:)

:)))))))))

ای وای آره :))))) خدایا چی نوشته بود؟؟ 🤔🤔🤔🤔 فک کنم نوشته بود بیداری اینارو نوشتی ؟ یا یه همچین چیزی واضحی رو پرسیده بود :))

یه زمانی ب عشق این تبلیغاتچی ها زندگی میکردیم . حوصله داشتیم جواب می نوشیم براشون :)) 
حتما این کارو به خاطر کلاسش انجام میدین :/ من میدونم :/
++:)))))
:))) 
شک نکنین :))
خیییلی بامزه بود :))))
عااالین یعنی..

+ شما چقدر گناه دارین :( اینجا هشت و نیمه.
:))))

+ زیادم فرقی ندارن :) 
شما همون لحظه که پست رو انتشارش داده بودین و زمانش هم بود، نوشته بود: بیداری؟؟

:)))
اهان :))) 

یادتون میاد کدوم وبم بود ؟؟ 
من وقتی ترکی فارسی حرف میزنم، خودم نمی فهمم دارم ترکیبی حرف میزنم!! و البته طرفِ صحبتم هم خیلی توجه نمیکنه به این مسئله!!!!!
اره واسه بعضیا طبیعیه این موضوع ولی بعضیا دوست ندارن ک مهم نیستن :))
دلت را خانه ی ما کن
:) 
مر رفتم گشتم چیزی پیدا نکردم .
خوب نمیگردین:دی
لینکشو چطوری بفرسم؟
:))) مامانمم همینو میگه 
تاریخشو بگین میرم پیدا میکنم :)
هفته سوم تیر ماه92
شنبه
22ام
مرسی مرسی:)
آره. وب بلاگفاتون بود..
همون: دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من.
:)
بله گفتن 
اینم لینکش ک بقیه ببینن
عه نرگس گفته منو باش داشتم لینکش رو پیدا میکردم :))
بله گفتن :)
نشسته بودیم داداشم گفت: این رو (محمدامین) رو ببر اتاق سرشو گرم کن برم بیرون.
محمدامین: فارسی دیسن بولمییم؟؟ منده گئدیرم.
یه ربع بعد
داداشم: I go to ... please
محمدامین: اوجور دانیشمابا هارا گئدسن، منده گدجام.
و ما :)))
والا جدیدا در پی کشف زبان جدیدیم :)
ماشالا :)))))

عربی میمونه فقط :))
شیفته‌ی عنوان گذاشتنتونم.
فقط طول عنوان رو با طول متن مقایسه کنید :))
:)))) اصن واسه عنوانها خیلی زحمت میکشم :)))
دیگه دیگه :))
ما که کلا امروز زدیم رو خط آقا رامین شکافی پس اینم بگم برم:
یه زمانی هم پست های آقا رامین یک دوم اندازه عنوان بود :))
:| :)))))) 
یه لحظه فک کردم رو میز تشریحم :| :))))

الان این طوریه دیگه . قدیما ک این طوری نبود ک ؟ 
اقا رامین شکافی:))))))
:)))
تشریح یه حسی داره یادش بخیر آزمایشگاه فیزیولوژی، اصلا هوس کردم :))

حالا چه فرقی داره مهم شکافتن شوماست :))
نجه یا چه فرقی میکنه ؟؟ :)))) 
آقا باشه تسلیم ولی هرازگاهی اونطوری هم بوداا :))

خب قبلنا خیلی داغون تر مینوشتم :)) بی سرو ته . بی هدف . البته الانم بعضا اون طوره ولی خب اون زمانه خیلی بی هدف تر بودم :| :))) 
ولی واقعا چهار پنج سال زمان زیادیه، از نوجوانی تا جوانی.... هیییییم.
همه امون تغییر کردیم، حتی من تسلیم شدم من :)))
درسته :)
همه مون تغییر کردیم :)
بله . زیاد تسلیم نمیشین :))
یعنی من پست و کامنتای خودمو میخونم غش غش میخندم، من از همه اتون داغون تر بودم، رکورد دست خودمه :)))
همه وب خودشونو ک میخونن یه حس مشترک دارن ک اینا چیه من می نوشتم :))
یکی از شادی های بی غل و غش من، مخلوط کردن لهجه های مختلفه :)

رفیق شوخ طبعی دارید...مثل خودتون... :)
:)) خیلی هم عالی 


:) 
من این ترکیبی رو بیشتر وقتی میخوام یه چیز خنده دار تعریف کنم استفاده می کنم. لامصب یه سری از کلمات مازندرانی در طنزپروری یلی هستن برا خودشون :))))) یه سری تیکه های مخصوص :دی

:: اون کامنته که براش پنج خط نوشتین! خب شاید بنده خدا فکر کرد پست گذاشتین و احتمال داد رفته باشین اونو پرسید :| :))
:))))) احسنت


+ خب اخه قبلش 20 تا کامنت هست ک زمان همشونم مال همون لحظه ست :)
من عاشق کامنتای این پستم ^_^
:))) 
:))))

:: هان! خب بیچاره مظلوم واقع شد اینجا. الان من میخوام طرف اون باشم. گنا داره خب :))))))))))
ما هم اون زمان جوانی جاهل بودیم . سخت نگیرین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)