عقاید یک رامین

یه جور گنگ نویسیه

یکی از قابلیت های جذاب ک بدست آوردم اینه ک طوری بنویسم ک شخصیت ها تو نوشته هام مشخص نباشه .
دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

گنگ در گنگ:-)
:)
به قول شما همون گنگ نویسی میشه :)
ولی از یه طرفی هم خواننده میمونه رو زمین و هوا :| :دی
خب بیشتر شون روز نویسیه . مشخص نمی کنم حتی جنسیت هارو 
ولی بعدن ک خودم میخونم خیلی حس خوبی دارن :)
تو نوشته های این‌جا؟؟
چرا این جا نمی‌نویسین؟
بله اینجا 

فکر بدی هم نیس . شاید تصمیمم عوض بشه و اسم افرادو بنویسم
گنگ‌نویسی نیست، خیلی هم خوبه؛ شما از زواید می‌زنی تا حواس مخاطبت فقط متمرکز روی موضوع حرفت بشه و این خیلی خوبه؛ عین کاری که من انجام میدم و ذهن مخاطب رو هدایت می‌کنم به سمتی که می‌خوام :)
درسته . من بیشتر این نوع نحوه بیانو دوست دارم . یه جور خاصه :)
خیلی هم عالیه. خیلی عالی:)
:) ممنون 
البته بعضی وقتا یادم میره شخصیت پستام کی بودن :)))
مچکر که اسمشو بهم یاد دادید ... ! :)

گنگ نویسی~_~
اسمش شاید گنگ نویسی نباشه . من همین طوری گفتم

:)
فک کنم بعدش خیلی جالب باشه فکر کردن به اینکه شخصیت این نوشته کیه. مثلا هی آدم نوشته خودشو بخونه. هی درگیر شه:)
اره :)) هی میگم خدایا این محمد بود یا علی ؟؟ بعد هی مرور میکنم گذشته رو 
مچکر که منو از گمراهی نجات دادید... :|
منظوری نداشتم 
"مچکر که منو از گمراهی نجات دادید"
این حرفو محض شوخی گفتم نه چیز دیگه ای...! :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)