عقاید یک رامین

علی و مصطفی یه بار هم همدیگه رو ندیدن تا حالا

با مصطفی قهر بودم . علی میدونست ک قضیه چیه و چرا باهاش قهرم . یه ماه گذشت . با مصطفی آشتی کردم . باهم رفتیم بیرون . فرداش علی پرسید با مصطفی آشتی کردی ؟ گفتم اره . گفت دیدم دیروز با هم بودین . خیلی خوشحال شدم ک باز آشتی کردین باهم . اون روز فهمیدم علی خیلی رفیقه . خیلی . میتونست اون جمله رو نگه . می تونست بگه "موقع مشکلات و دعوا ک میشه میای پیش من ، خوشی ها و بیرون رفتن هات با اونه " ولی نگفت 



چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

میدونین که اون دوستتون خیلی رفیقه. همین هم ارزشمنده. همین که میدونین میتونست چجوری حرف بزنه و فکر کنه اما نگفت خیلی خوبه.
باور کنین.
خیلی ها هستن که اصلا فکر نمیکنن به این چیزها یا شاید هم مهم نیست براشون
آدمای بزرگ این طورین . خودمو نمیگمااا دوستمو میگم . آدم دل گنده ایه . خیلی چیزا ازش یاد گرفتم ... حیف ک داریم دور میشیم از هم 
خدا نصیب کنه ازینا😑😑
مطمئین خوب گشتین ؟ شاید داده هااا 
خوشبحالتون
ممنون ولی داریم دور میشیم از هم
قدر علی و بدون از این علیا کم هستا
تا زمانی ک باهم بودیم سعیم همین بود ولی خب همیشه ک آدم پیش دوستاش نمی تونه باشه . داریم یواش یواش دور میشیم از هم ...
مثل پریسا من که رفته کرج :(
خدا برا هم حفطتون کنه حتی از راه دور...
:(
ممنون
این رفیق خیلی رفیقه...دمش گرم :)

:: خدا حفظتون کنه برا هم و این دوستی ایشالله تا ابد بمونه :)
واقعا دمش گرم :)


ایشالا . ممنون :)
بگید فکر می کنید که چرا دارید دور میشید شاید بتونم کمکی کنم
:) ممنون

داره تلاش میکنه ک اپلای بگیره 
حتما این رو می دونید که؛
دوری راه به نزدیکی دل چاره شود...
بیشتر دوستای من راه دورند.پس اینا دلیل نمی شه.امیدوارم فقط دور بودن از نظر مسافت منظورتون باشه :)
از یه سنی مثلا اتمام کارشناسی به بعد، دوستا معمولا محدود و مشخص میشن.بنظرم باید قدرشون رو دونست.نقش پررنگی تو زندگی آینده می تونن داشته باشن :)
حتی بعضی بچه های اینجا، دوست دارم از هم باخبر باشیم همیشه :)
بله منظورم دوری از لحاظ فاصله ست .
هر چی جلو تر میریم محدود تر میشه . زندگی ها از هم دورتر میشه . هر کسی میره زندگی خودش 
دمشم گرم
خیلی
دور نشین !
آدم هرجای دنیام باشه با هرچقد مشغله میتونه واسه اونایی که دوسشون دارن وقت بزاره
نگو علیو دوس نداری ک ناراحت میشما :-)
معلومه ک دوستش دارم . رفیقمه . ولی زندگی هامون داره از هم جدا میشه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)