عقاید یک رامین

په چی میگفتی الان پس ؟

بعد 5 دیقه سخنرانی در مورد مسایل سیاسی، سکوتمو شکوندم و گفتم من زیاد اهل اینجور چیزا نیستم . برگشت گفت منم همین طور . من :|

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

منم گاهی وقتا که درباره یه سری مسائل بحث میکنم بعد طرف مقابل میگه اهلش نیست یه منم همین طور میگم و دیگه ادامه نمیدم :|
خب اخه چرا :|
ینی ایطور آدمایی رو که می بینم، به وجود دایناسورا ایمان میارم.
:))
لطفا یکم زودتر اعلام کنید آدم ضایع نشه :)
ولی من خیلی دوست دارم و البته من بیشتر رو مود تحلیل ام :))
خب اخه ادم با کسی حرف میزنه ک میشناستش . نه کسی ک مدت آشنایی شون ب 3 ساعت میرسه :|
آها .... پس حله.
:)
فکر کنم توی عنوانتون 2تا "پس" دارید. (به انحاء مختلف) :دی
بله دو تاست :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)