عقاید یک رامین

ای خودم ها

عمل کردن به این ای خودم ها بعضی وقتا برام خیلی سخت میشه 

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

خب سخته. تمرین میخواد, مصمم بودن میخواد, یکمی بی رحمی میخواد و ...
بی رحمی ؟؟ جالبه 
توی شماره 5 ضعف دارم
خوب گفتی واقعا
:)
سخته ولی خب اگه مرتب انجام بدی و یه جوری خودت رو موظف بدونی که اینکار رو بکنی عادت میکنی و میشه جزو رفتارات... مثلا بیا در مقابل هر دفه انجام ندادن ِ حتی یکی از این ای خودم ها یه تنبیه برای خودت در نظر بگیر.
تنبیه رو من تاثیر نداره 
مطمئنا بعضی موقع ها نمیشه طبق اون ای خودم ها عمل کرد... حتی با کلی تمرین
اره .... نمیشه 
هرکاری سختی خودشو داره ولی هیچکاری نشد نداره پس ای خودت قوی و مصمم جلو برو
سعیم همینه
بی رحمی خیلی مهمه، این تصمیمات بعضی وقتا مستلزم اینه که پا رو خیلی چیزا بزارین، شک تو دلتون راه ندین و بیرحمانه ازشون عبور کنید.
کجای اینا بی رحمی میخاد اخه ؟؟؟؟ :)))) 
واقعا که شما به چی میگید بی رحمی؟؟ :)))
میخایین یه کلت بیارید بزارید وسط پیشونیم و بومب، به همین سادگی به همین لطافت :))
من همچنان معتقدم این کارای من در راستای بی رحمی نیس :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)