عقاید یک رامین

شنبه

کی فکرشو میکرد یه روزی قراره برسه ک دعا دعا کنیم زود شنبه بشه ؟

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

اخ ک چ خوب گفتین
البته کپی بود ولی خب حرف دلم بود
یعنی روزی که پست رو مینوشتین(اگه طبق روال باشه قبلا نوشته شده) به امروز فکر میکردین جالبه :)
لازم ب ذکرم ک بعضی از پستارو پس و پیش میکنم متناسب با اتفاقا :)
اجازه ی کپی؟با ذکر منبع بی شک
از اون جایی ک من هم کپی کردم مشکلی نیس حتی اگه اسمم ننویسین :)
می ترسم
ترسناکه خب
پس چرا من اینقدر ریلکسم؟ :|
دو حالت داره 
یا خیلی خوش بین هستین ک کسی ک انتخابش کردین در میاد 
یا بازم خوش بین هستین ک اگه اون یکی در بیاد اتفاق خاصی نمیفته 
:|
نه اتفاقا این دو مورد رو هم تو خودم ندارم :|
این درحالیه که استرس هم ندارم :|
و مطمئنم فردا میشینم پشت تلوزیون و با لبخند به تلوزیون نگاه می کنم ببینم کی رای میاره! :))
من سر همین ریلکس بودنم خیلی فوش میخورم از دوستام :|
خب خدارو شکر تموم شد :)
فردا 30 اردیبهشته ولی می‌تونه به عنوان روز تحویل سال اعلام استقلال کنه :|
احسنت :)) 
سلام شنبه :)
اینم از شنبه امون.
سلام شنبه :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)