عقاید یک رامین

My Curve


این منحنی بظاهر ساده ، منحنی منه . منحنی زندگی منه . منحنی پیشرفت های زندگی منه . همه جا بوده . تو تمام مراحل زندگیم ولی با مقیاس های مختلف . بعضی وقتا طول این این منحنی چن ساعت میشه ؛ بعضی وقتا چن سال . از یادگیری یه زبان جدید بگیرین تا توانایی در آوردن هسته آلبالو ! بزارین بهتر توضیح بدم . همون طور ک میبینین 3 قسمت داره : 

1. قسمت ابتدایی : از نقطه صفر شروع میکنم و سرعت پیشرفتم خیلی خوبه . همه چیو خوب انجام میدم . روز به روز ( یا لحظه ب لحظه ) بهتر میشم . پیشرفت میکنم . تا اینکه ب یه نقطه اوج می رسم 

2. قسمت میانی : تو این مرحله رفته ب رفته پسرفت می کنم . شیبش از شیب قسمت اول کمتره . ینی با سرعت کمی این پسرفت رخ میده . اون قدر ادامه پیدا میکنه ک نزدیک ب صفر میشم اما نزدیک صفر و نه خود صفر. تو این شرایطه ک معمولا از انجام کاری ناامید میشم . اگه این مرحله رو رد کنم میتونم ب آینده امیدوارم بشم . اگه اون کاری ک میکنم زمانش کوتاه باشه تحمل این شرایط نابسمان راحته اما امان از اینکه این دوره چن ماه یا چن سال طول بکشه . خیلی وقت ها شده ک بیخیال انجام کاره شدم . 

3. قسمت پایانی : تو این قسمت ک نزدیکه ب صفره باز جوونه های پیشرفت کم کم دیده میشن . با سرعت خیلی کمتری نسبت ب دو قسمت قبلی حرکت میکنم ب سوی پیشرفت . 


درک اینکه الان تو کدوم قسمتی هستم بعضی وقتا سخته . چون کلی نقاط اکسترمم نسبی ریز وجود داره تو هر قسمت ( غیر از دو تا نقطه بالا ) تو این مدت یاد گرفتم ک صبر کنم . با صبر کردنه ک میتونم پیشرفت کنم ولی بعضی وقتا نشده . ینی نتونستم ک صبر کنم . نمی دونم داشتن این جور منحنی خوبه یا نه ولی من نشانه این منحنی رو سال هاست ک تو زندگیم دیدم ، لمسش کردم ، تجربه اش کردم . دونستنش بهتر از ندونستنشه فک کنم . شما چی ؟ شما منحنی دارین واسه خودتون ؟

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

تازه به جز اکسترمم نقطه عطفم داره منحنیتون به نظرم این خیلی خوبه تا اینکه خط راست باشه :)
منحنی من درجه دو هست بیشتر با دلتای منفی و ضریب مثبت (U)
معمولا کارامو با یه انرژی خوب و کلی موفقیت شروع میکنم بعد هی هرچی خوب پیش میره خوشحال میشم خیالم راحت میشه کمتر تلاش میکنم برای همین نزولی میشه بعد میرسه به رأسش دیگه درست وقتی دیگه فکر میکنم هیچ امیدی نیست و شده نقطه کور پیشرفتا و امیدا و موفقیتا برمیگردن ولی ایندفعه چون عبرت گرفتم سعی میکنم این چیزا اونقدری خوشحالم نکنه که دست از تلاش بردارم و باعث میشه روندش صعوی بشه ... اون دلتای منفی هم واسه اینه که در اصل هیچوقت منحنی زندگیم با محور ایکسا برخور نمیکنه و در واقع هیچوقت خروجی تابع و نقطه های روشن صفر نمیشه :)
من باید میرفتم ریاضی جای تجربی D:
:))) 
پس شما هم منجنی خودتونو دارین . وری نایس :)

خوبه رباضی تون :)
ما مثل شما انقد خفن نیستیم:دی
:)))) 

این موضوع از خیلی وقت پیش هست . چندین ساله ک رد پاش رو دیدم . کجاش خفن آخه :))
کامنت نرگس :))
داداش من میگه: دو حالته، یا میشه یا نمیشه.
قسمت مهم نمودار من start اشه، شروع که شد تقریبا با سیر مناسبی رشد میکنه و نتیجه میده، ولی بعضی وقت ها وسطاش میاد پایین و پایین تر، دیگه مهم اونجاست یا میرم که برم بالا یا بیخیال و تمام. نمیدونم چرا جدیدا اون قسمت مهم طولانی شده و گیج بودنش مونده برام..
:)) کجاش خفنه اخه :))
اینم پس نمودار شماست . 
قسمت سوم که به بینهایت میل کرد :))
مجانب داره .نکشدیمش . ب بی نهایت نمی رسه :)
تا حالا به منحنی زندگیم فکر نکردم!!!
بعد از افطار فکرمیکنم!!
حتمن فک کنین :))
تحلیل نحوه ی عملکرد خودش کار خفنیه
شما نمودارم درست کردین براش. این دیگ فراخفته:دی
من فقط دقت کردم دیدم یه روند ثابتی دارم تو انجام کارا . همین :)) حالا شما اینقدر اصرار میکنین اکی خفنه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)