عقاید یک رامین

پسرا باید برن سربازی تا مرد بشن

یکی از جمله هایی ک بهش حساسیت دارم اینه ک یه دختر بگه 

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی مسخرس /:
تو 2 سال مگه چه اتفاقی میفته که مرد شه؟! |:
+ انگار زندانه D:
اونا ک درست ، من با خود جمله مشکل دارم 
ایشالا بسلامتی برید سربازی برگردید دیگه مرد مرد میشید :)))

ولی انصافا جا داره با خشم و حتی نفرت و از زاویه خیلی چپی به دختری که این رو میزنه نگاه کنید...
من میگم حساسیت دارم شما تکرار میکنین ؟ :| :))

نه نفرتی در کار نیس . ولی بد بهش نگا میکنم :))
مثل موقع هایی که تا یه اشتباه میکنم میگن:هنوز موقع ش نیست....
:| عه . خب اینم بده خب :|
بهترین سالهامون ...
اره بهترین سال هاست ولی من منظورم یه چیز دیگه بود
اجازه بده تو دلم فحش بدم و بی‌صدا از کادر خارج بشم :|
اقا راحت باش . از کاردم خارج نشدی نشدی . همین جا بیا کنار من وایسا :))
(anger)
ما که هرکی را دیدیم در خوش‌بینانه ترین حالت همونی که بود برگشت!
هه جالبه 
خود جمله؟
بله خود جمله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)