عقاید یک رامین

تموم شد

این پست ، آخرین پست از روال "هر شب ساعت 8"
سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

چه قدر خوب بود این اپ شدن های تند به تند:)
:) خودمم راضی بودم 
اینبار راضی نیستم که با دیدن عنوان پیشگوئی کردم و درست از آب دراومد، عادت کرده بودیم به این روال.
دیگه هر شروعی پایانی داره . ممنون ک این مدت همراهیم کردین :)
آدم نمیدونه بگه چه خوب یا چه بد :)
بهتر از نا تموم موندن یا ول کردنه ک :) 
دقیقا از دیدن پست تون اونقدر ناراحت شدم که مثلا تصور کنین:
بری بلاگ یه دوست خوب و ببینی نوشته که دیگه قرار نیست چیزی بنویسه

نمیدونم چرا
ولی دقیقا دقیقا همین حس رو دارم

با هلما موافقم. من هم عادت کرده بودم.
خب من ک نرفتم خب . هستم . فقط روال برمیگرده ب حالت قبلی :) 

ممنون ک این مدت همراه بودین :)
اونکه صد در صد :)) اخه برای من روال نوشته هاتون شبیه اسمون بود با کلی ستاره این منظره خیلی شگفت انگیزو دوست داشتنیه و ادم هی منتظره شب بشه تا زل بزنه به اسمون اما فکر به اینکه نور این ستاره ها با ساعت ها تاخیر به زمین میرسه یه جور حس نگاه کردن به گذشته رو داره :) از لحاظ مورد اول میگم چه بد و از لحاظ مورد دوم میگم چه خوب ;)
چ تشبیه جالبی . یه جور گفتین اصن خودم دلم تنگ شد واسه وبم . مطمئنین در مورد وبم میگفتین ؟؟؟ :))))) 
خیلی ممنون :)
خوشحالم اینو میشنوم ^_^ بله کاملا مطمئنم حقیقتو در مورد وبلاگتون و روال این چند وقت گفتم :))
خواهش میکنم :)))
خیلی ممنون . لطف دارین شما :)
الان ک بیشتر فکر میکنم, دلم واسه پست های قبل روال ساعت ۸ هم تنگ شده حتی!:)
:) می نویسم . یه کم سرم شلوغه ولی هستم هنوز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)