عقاید یک رامین

دیشب خواب دیدم ، دارم گلای باغچه مون رو آب میدم

این قسمتشو خیلی دوست دارم ...
پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

خوابای من دیگه به حدی نزدیک به واقعیتن که وقتی یه آیزی به یادم میوفته باید مطمئن شم که خواب نبوده D:
+ خیلی وقتا هم دردناکه
اخ اخ منم بعضی وقتا اون طوری میشم . ینی افتضاحه ههاااا . البته من بعد خیال بافی هم یادم میره ک اینایی یه ساعت بهشون فک میکنم واقعی نیستن و تو قسمت واقعیتا سیوش میکنم :|

+ البته موضوع پست اصن یه چیز دیگه بود 
خیلی وقت هست خوابهام یادم نمیمونه.
دوست داشتین یادتون میموند 

+  عنوان ، قسمتی از یه شعره
فکر میکردم، خونه اتون باغچه نداره :)
درست فکر کردین . 

+ عنوان ، قسمتی از یه شعره
نامه ای به فرزند...
اهان . بالاخره یکی گفت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)