عقاید یک رامین

یکنواختی

بعد یه سال و نیم کفش جدید خریدم . دید و گفت : این که همون قبلیه ک 

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

منم همیشه همین معضل رو با تمام اطرافیانم دارم! :))
:)) دقتشون کمه 
:)
پیر شدی
شاعر میگوید موی سپید و توی آینه دیدم و ادامه ش :))
همچین وضعیتی رو من با شلوارم دارم. همیشه همه فکر میکنند من شلوارهام رو خیلی نو نگه میدارم :|
سلام مجتبی :)

خوبه حالا همین فکرو میکنن :))
میگفتی همین مدلیشو دوس داشتم و تمام
خوبه که ادما رو دوستداشتنیاشون ثبات داشته باشن
نظر منه فقط
نه مشکلی با حرفشون ندارم . خب اخه خیلی شبیه کفش قبلیمه . بحث سر اینکه انگار من ثابت موندن و سلایقم ثابت مونده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)