عقاید یک رامین

داده طور

از آنجایی ک خودم عاشق داده و آمار هستم و از آنجاتری ک اگه کسی کاری مشابه روال من انجام میداد ، روم نمیشد ازش بخوام ک عکسی از داده های وبش بده ک ببینم چ تاثیری داشته ، این عکسو گذاشتم اینجا . مشخصه ک کاملا تاثیر گذار بوده این طور پست گذاشتن . 


پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

چه خوووب:)
:)
خیلیم خوب :)) منم زیاد به آمارو اینا دقت میکنم و فکر میکنم اگه ساعت پستتون بین یازده تا یک شب بود این مقدار بیشترم میشد نمیدونم چرا اما این بازه زمانی هفتاد هشتاد درصد وبلاگ نویسا فعالن :)))
:)
اره خب خودمم اولش ب همین فک کردم . بعد این ب ذهنم رسید ک 11 یه کم دیره . خودم طاقت نمی اوردم تا ساعت 11 بشه :))
اسکرین‌شاتت رو دیدم یادم افتاد خیلی وقته آمار خودمو چک نکردم! اینو دیدم:
http://bayanbox.ir/view/6102794407982137685/Image.jpg
چقدر فرق داره شکلش با من :)) 

و یه نکته ای هم ک هست اینه ک مینیمم شما ، ماکزیمم ماست :))))
قابل انتظار بود. :)
آره خب فعلا روم نمیشد ازتون درخواست کنم ولی شاید بعدا میزدم رو فاز پررویی میگفتم، به هرحال خدا اجرتون بده یه جوون رو وادار به فضولی نکردین :))
من تاحالا شاید بیشتر از دو بار به این قسمت از وبم سر نزدم.
:)
خواهش میکنم :)
عه ؟ جالبه
آره. ولی الان نگاه کردم. :)
جالبه.
:) نه من زیاد نگا میکنم
آره ...
اینجوری بهتره
البته این جوری بهتره ک شما متن پستو خونده باشی و بعدش کامنت بدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)